29.10.10

Κρασί από μέλι ,υδρόμελο, οινόμελο, τσίπουρο από μέλι, μουντοβίνα, ρακόμελο κ.α.

Έλαβα το παρακάτω email

ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους μελισσοκόμους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα
μου για την διδακτορική μου έρευνα με θέμα « Καταγραφή των προϊόντων ζύμωσης του
μελιού και προσδιορισμός των ποιοτικών χαρακτηριστικών τους».

Ήδη έχουν επικοινωνήσει αρκετοί μαζί μου, και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Πιστεύω ότι η
προσπάθεια όλων μας θα μπορέσει να αποδώσει καρπούς και να μπορέσουμε όλοι μαζί να
αναδείξουμε αυτά τα προϊόντα που για αρκετό κόσμο είναι άγνωστα.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τα περιοδικά αλλά και τα blogs που απευθύνονται
σε μελισσοκόμους , τα οποία ανάρτησαν αμέσως την ανακοίνωση μου και με βοήθησαν
να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτά τα προϊόντα (ρακόμελο,
μουντοβίνα, κρασί από μέλι κ.α)

Η προσπάθεια μου (μας) συνεχίζεται και περιμένω και άλλους μελισσοκόμους να
ανταποκριθούν στο κάλεσμα αυτό. Ασφαλώς τυχόν ευρεσιτεχνίες στο συγκεκριμένο θέμα
θα προστατευτούν.

ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ
Msc Διασφάλιση Ποιότητας
Υπ. Διδάκτωρ ΑΠΘ - Τμήμα Μελισσοκομίας
Email: geopand@ otenet.gr
andreas1@agro.auth.gr
Τηλ: 6948210512

Επισυνάπτω την αρχική μου ανακοίνωση για όσους δεν την πρόσεξαν:

Ονομάζομαι Δερβίσης Ανδρέας , είμαι Γεωπόνος με μεταπτυχιακές σπουδές στη
Διασφάλιση Ποιότητας και έχω ξεκινήσει την Διδακτορική μου έρευνα στο τμήμα της
Μελισσοκομίας του ΑΠΘ με επιβλέποντα καθηγητή τον κ. Θρασυβούλου Ανδρέα.

Το θέμα της έρευνας μου είναι: « Καταγραφή των προϊόντων ζύμωσης του μελιού και
προσδιορισμός των ποιοτικών χαρακτηριστικών τους».

Είναι η πρώτη επιστημονική έρευνα που γίνεται σε πανελλήνιο επίπεδο και η προσφορά
σας θα είναι ανεκτίμητη καθώς μέσα από αυτή την καταγραφή θα μπορέσουν να
αναδειχθούν τα προϊόντα σας και η περιοχή σας που τα παράγει.

Θα ήθελα να παρακαλέσω όσοι μελισσοκόμοι ασχολούνται με προϊόντα ζύμωσης μελιού
(κρασί από μέλι ,υδρόμελο, οινόμελο, τσίπουρο από μέλι, μουντοβίνα, ρακόμελο κ.α. ) να
επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να βοηθήσουν στην καταγραφή και ανάδειξη αυτών των
προϊόντων.

1 σχόλιο:

AYTAPKEIA είπε...

Συγγνώμη για το διαφορετικό, επείγον θέμα:
3 ΝΕA ΗΦΑΙΣΤΕΙA σε Ινδονησία-Καμτσάκα ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ για ενδεχόμενο πολυετή ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ και οι εγωμανείς πολιτικάντηδες εμποδίζουν ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ-ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ... ΩΣ ΠΟΤΕ;;;
http://www.iceagenow.com/Two_Russian_volcanoes_erupting_at_the_same_time.htm
http://www.youtube.com/watch?v=hxtcNWdm6Vw