Μία Αγροτική Συνδικαλιστική
Οργάνωση νομίζω ότι δεν έχει το δικαίωμα να ασκεί κερδοσκοπική δραστηριότητα
(αν κάνω λάθος ενημερώστε με). Έτσι η
ετήσια συνδρομή στο περιοδικό δεν έχει σκοπό το κέρδος αλλά καλύπτει τα έξοδα
τυπώματος, χάρτου και αποστολής.
Επίσης το περιοδικό ξεκίνησε να
εκδίδεται για την ενημέρωση των μελισσοκόμων. Την εποχή που το διαδίκτυο δεν ήταν
διαδεδομένο ή ήταν ανύπαρκτο, η έκδοση περιοδικού ή εφημερίδας ήταν ο μόνος
τρόπος ενημέρωσης, γι αυτό και όλες οι σοβαρές οργανώσεις εξέδιδαν κάποιο
έντυπο, είτε σε μηνιαία βάση είτε διμηνιαία, τριμηνιαία … ή ετήσια. Αλλά οι
εποχές αυτές έχουν παρέλθει.
Σήμερα, στο 2020, αυτό είναι τόσο
παρωχημένο όσο και τα αυτοκίνητα με μανιβέλα. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν άτομα (περισσότερο
τα μεγάλης ηλικίας) που δεν έχουν την
ικανότητα να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, αλλά αυτό δεν αποτελεί λόγο για έντυπη
έκδοση, όταν μάλιστα στο προηγούμενο έτος η έντυπη έκδοση μας έβαλε ένα φέσι 26.000 € !
Η ψηφιακή έκδοση θα είναι ακριβώς
όπως είναι και η έντυπη έκδοση του περιοδικού, με την ίδια επιμέλεια σε γραφικά
και εικόνες, αλλά θα είναι ένα αρχείο αναρτημένο στην ιστοσελίδα της ΟΜΣΕ, να
μπορούν να το κατεβάζουν όλοι με ένα κλίκ. Ένα περιοδικό στην οθόνη του υπολογιστή σου ή
του Smartphone.
Πλεονεκτήματα:
- Δεν έχει κανένα έξοδο σε αγορά χάρτου, τυπώματος και ταχυδρομικής αποστολής.
- Θα το διαβάζουν όλοι δωρεάν, άρα
θα το διαβάζουν περισσότεροι
- Κάθε τεύχος θα υπάρχει εκεί για
πάντα να μπορούμε να το διαβάσουμε όποτε θέλουμε, ακόμα και οι επόμενες γενιές.
Η έντυπες εκδόσεις χάνονται. Εσείς έχετε τα τεύχη του περιοδικού της
προηγούμενης πενταετίας; Εγώ όχι, δεν ξέρω πως χάθηκαν, κι αν τα έχω κάπου δεν
είναι εύκολο να τα βρω. Ενώ αν ήταν στο διαδίκτυο θα τα έβρισκα άμεσα με ένα
κλίκ στο υπολογιστή μου ή σε όποιο μέρος
κι αν βρισκόμουν, αρκεί να είχα μαζί μου το κινητό μου τηλέφωνο.
- Αφού θα το διαβάζουν
περισσότεροι, και μάλιστα νέοι, και αφού θα παραμένει εκεί για πάντα, οι
διαφημίσεις στο περιοδικό θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό. Άρα οι
επαγγελματίες θα έχουν μεγαλύτερο όφελος και ισχυρότερο κίνητρο να βάλουν
διαφήμιση.
Όπως ανέφερα πιο πάνω, το περιοδικό
της ομοσπονδίας μας δεν επιτρέπεται να έχει σκοπό το κέρδος, όμως αν έρθει κέρδος
είναι καλοδεχούμενο. Κάτι καλό θα βρούμε να το κάνουμε (μικρά φεστιβάλ μελιού, μικρά διαφημιστικά σποτ
ενημέρωσης του καταναλωτή για το Ελληνικό μέλι … κλπ). Το κέρδος θα έρχεται από τις διαφημίσεις και
όχι από τις συνδρομές. Μπορεί η κερδοσκοπική δραστηριότητα να απαγορεύεται,
αλλά δεν απαγορεύεται να δεχόμαστε δωρεές από τους επαγγελματίες μελισσοκομικών ειδών, ούτε
απαγορεύεται να τους ευχαριστήσουμε για την δωρεά τους με μία διαφήμιση στο
ηλεκτρονικό περιοδικό.
Μειονεκτήματα:
Αν βρείτε κάποιο μειονέκτημα παρακαλώ ενημερώστε με.
Αν βρείτε κάποιο μειονέκτημα παρακαλώ ενημερώστε με.
Εγώ ρίχνω μία ιδέα … έτσι να υπάρχει. Δεν επιμένω και δεν προσπαθώ να την επιβάλλω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου