8.10.10

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ. Το 1954 κίνησε τανκς και αυτοκίνητα χωρίς καύσιμα,...

Γεννήθηκε στη Θεσσαλία το 1920.
Πριν ακόμη πάρει το πτυχίο του μηχανολόγου και του πυρηνικού φυσικού, πήρε το πρώτο δίπλωμα από το Διεθνές Γραφείο Εφευρέσεως στην Ελβετία με την υπογραφή του Αϊνστάιν για την πρωτοποριακή θεωρία του πάνω στη σύντηξη της ύλης και τη "Φωτοδέσμη Πλάσματος".

Συνεργάστηκε πολλά χρόνια με το ΚΠΕ "Δημόκριτος", τη ΝΑΣΑ και το ΝΑΤΟ. Πρωτοστάτησε στην ίδρυση του Στρατιωτικού Κέντρου Επιστημονικών Μελετών και του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.

Από το 55 δημιούργησε ένα δικό του πυρηνικό εργαστήριο και το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στην Αθήνα. Το 1954 κίνησε τανκς και αυτοκίνητα χωρίς καύσιμα, ενώ το 1958 πραγματοποίησε τηλεκατευθυνόμενη πτήση εκπαιδευτικού αεροσκάφους από την Ελευσίνα στη Ρόδο.

Έχει επινοήσει 90 περίπου εφευρέσεις, ανάμεσα στις οποίες το σύστημα μιας αντιπυρηνικής ομπρέλας, ένα τρομακτικής ισχύος ηχητικό κανόνι, το "Giolvas' System", το καλύτερο παγκοσμίως σύστημα ασφαλείας στις διαβάσεις τρένων, το αντιαεροπορικό Άρτεμις" κ.ά.



Είναι ο κατασκευαστής του μεγαλύτερου τελεφερίκ στον κόσμο (Αιθιοπία) και ο άνθρωπος που γιάτρεψε τον ΟΤΕ από τις λιποθυμίες των τηλεφωνητριών. Έχει αποκωδικοποιήσει άγνωστα κείμενα του Αριστοτέλη, ενώ υπήρξε μέλος της πρυτανείας της μυστικής οργάνωσης 'Έ".

Είναι μια αναμφισβήτητη διάνοια που το ελληνικό κράτος άφησε να πάει χαμένη.
Ο Γεώργιος Γκιόλβας έφυγε από αυτόν τον κόσμο στις 14 Νοεμβρίου 2003

Παραθέτω ένα μικρό τμήμα συνέντευξής του:

Ερώτηση δημοσιογράφου:
Στις αρχές της δεκαετίας του '50, με βάση τη μελέτη σας για τη "Φωτοδεσμη πλάσματος", κάνατε κάποια πρωτοποριακά πειράματα στον Παρνασσό και αλλού. Τι ακριβώς έγινε σε εκείνα τα πειράματα και πώς σας αντιμετώπισαν;

Ηταν το 1953, αν θυμάμαι καλά. Πήραμε τότε ένα τζιπ και πήγαμε προς την περιοχή του Παρνασσού, λίγο έξω από την Τιθορέα. Πλάι στις γραμμές του τρένου υπήρχαν δυο κουφάρια γερμανικών αυτοκινήτων από την περίοδο του πολέμου. Τα στόχευσα από απόσταση με το σύστημα που είχα επινοήσει και κόπηκαν σε δυο τρεις φέτες σαν να ήταν χαλβάς, που τον είχες κόψει με μαχαίρι. Ύστερα στόχευσα τα χιόνια στην κορυφή του Παρνασσού από μεγάλη απόσταση. Σε ελάχιστο χρόνο τα χιόνια έλιωσαν. 

Αυτή η επινόηση στηριζόταν στην τεράστια θερμότητα που παράγουν τα αποθηκευμένα κινούμενα μόρια του πλάσματος. Ετσι, με ένα τόσο δα πραγματακι,όπως ένας αναπτήρας, μπορείς να καταστρέψεις δέκα πόλεις ταυτόχρονα σε κλάσματα δευτερολέπτου! Από το '53 έως το '58 έκανα διάφορα πειράματα. 

Είχαν αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτά οι εφημερίδες της εποχής. Επόμενο ήταν, λοιπόν,να ενδιαφερθεί άμεσα ο Στρατός και το υπουργείο Εθνικής Αμύνης. Τους απέδειξα ότι το πετρέλαιο και η βενζίνη, εκτός από το ότι ήταν καταστροφικά για το περιβάλλον, δεν ήταν και καθόλου αναγκαία στην κίνηση των οχημάτων. Έκανα τότε τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα χωρίς τα γνωστά καύσιμα.
Χρειάστηκε μόνο ένα φιαλίδιο 150 γραμμαρίων με ένα υγροποιημένο αέριο που είχα επινοήσει. 

Μπροστά στον Καραμανλή, στη βασίλισσα Φρειδερίκη και πολλούς άλλους Ελληνες και ξένους στρατιωτικούς και επιστήμονες, το 1954 κίνησα ένα τανκ χωρίς καύσιμα, ενώ πραγματοποίησα στην πρώτη πτήση εκπαιδευτικού αεροπλάνου τύπου "Σιφτ" από την Ελευσίνα στη Ρόδο. Ολοι είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό... Με πήρε τότε ο επιφανής καθηγητής του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Χόνδρος, και με πήγε στον Καραμανλή, που ήταν πολύ ενθουσιασμένος. Τον εμπιστεύτηκα τότε και σε σύντομο χρόνο του έδωσα τα σχέδια του συστήματος για την αντιπυρηνική ομπρέλα. Παρέδωσε τα σχέδια αμέσως στο ΝΑΤΟ.

Διαβάστε περισσότερα εδώ
και εδώ 
Ή πρόκειται για φοβερή Διάνοια, ή για τρελό! Μέση περίπτωση δεν υπάρχει.

1 σχόλιο:

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Παναγιώτη
ποιός να μιλήσει για τους ικανούς και άξιους?
Αν ήταν τεμπελχανάς και τιούτος μπορεί.
Κρίμα για την κατάντια μας σαν κράτος.