Κάποτε μια φιλοζωική οργάνωση έκανε αρκετές ενέργειες και κατάφερε να απαγορευτεί η φόλα (δόλωμα) "Κυανιούχου Καλίου". Αυτή η φόλα διανεμόταν* από το Δασαρχείο προς καταπολέμηση των επιβλαβών (αλεπούδων, κουναβιών, αλλά και αδέσποτων σκύλων που είχαν αγριέψει και έκαναν ζημιές στα οικόσιτα ζώα των απομακρυσμένων ορεινών χωριών).
Α, τι ωραία … θα πεί κάποιος. Τα ζωάκια τώρα δεν θα θανατώνονται :)))
Για να δούμε όμως … είναι τόσο ωραία όσο φαίνεται;
Η φόλα κυανιούχου καλίου είχε δύο χαρακτηριστικά:
1. Το ζώο πέθαινε σχεδόν ακαριαία.
Πολλές φορές έβρισκαν τις αλεπούδες με το δόλωμα στο στόμα, γιατί πέθαιναν αμέσως ακόμα και με την εισπνοή του δηλητηρίου.
2. Το δόλωμα Κυανιούχου Καλίου απενεργοποιούταν όταν το έβλεπε ο ήλιος.
Δηλαδή η φόλα αυτή είχε φονική διάρκεια μιάς και μόνον νύκτας.
Άρα το ζώο πέθαινε γρήγορα δίχως να βασανίζεται, και δεν επηρέαζε την επομένη ημέρα τους οικόσιτους σκύλους και τα τσοπανόσκυλα.
Οκ φίλε, -θα πεί κάποιος- τώρα που απαγορεύτηκε, τώρα δεν θα επηρεάζει ούτε και τα άγρια.
Λάθος!!! Ο κτηνοτρόφος ή ο κάτοικος ενός ορεινού μικρού χωριού που βλέπει τις κότες του να λιγοστεύουν από τις αλεπούδες και τα κουνάβια, δεν θα καθίσει με σταυρωμένα χέρια. Θα ρίξει τις δικές του αυτοσχέδιες φόλες, με όποιο δηλητήριο βρει, ή με γυαλιά και καρφίτσες … με αποτέλεσμα το ζώο να πεθάνει μετά από μερικές ημέρες από αιμορραγία και φριχτούς πόνους. Και μαζί με τα άγρια ζώα σκοτώνει και τα σκυλιά του γείτονα (στα ορεινά ή στα μικρά απομακρυσμένα χωριά τα σκυλιά είναι ελεύθερα).
Αυτό και μόνον αυτό κατάφερε η φιλοζωική οργάνωση που ενέργησε με γόμωνα την "αγάπη" για τα ζώα. Κατάφερε, αυτά τα ίδια ζώα που θα πέθαιναν γρήγορα και ανώδυνα, να παθαίνουν τώρα με φριχτούς πόνους βλαστημώντας την ζωοφιλία τους για την οποία εκείνοι πιθανόν να είναι και υπερήφανοι. Τρομάρα τους!
Προσέξτε: Το ότι αισθανόμαστε αγάπη για τα ζώα, δεν σημαίνει πως ότι σπασμωδικό κι αν κάνουμε θα είναι και υπέρ τους. Αλλά η συνείδηση είναι μια πονεμένη υπόθεση … και κακώς βγάζουν νόμους για την φύση όσοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτή.
Ποιος λοιπόν σήμερα θα βοηθήσει τα ζώα; Ποιος θα κάνει ενέργειες για να επαναεπιτραπεί η φόλα κυανιούχου καλίου;
*edit *
--> Α, τι ωραία … θα πεί κάποιος. Τα ζωάκια τώρα δεν θα θανατώνονται :)))
Για να δούμε όμως … είναι τόσο ωραία όσο φαίνεται;
Η φόλα κυανιούχου καλίου είχε δύο χαρακτηριστικά:
1. Το ζώο πέθαινε σχεδόν ακαριαία.
Πολλές φορές έβρισκαν τις αλεπούδες με το δόλωμα στο στόμα, γιατί πέθαιναν αμέσως ακόμα και με την εισπνοή του δηλητηρίου.
2. Το δόλωμα Κυανιούχου Καλίου απενεργοποιούταν όταν το έβλεπε ο ήλιος.
Δηλαδή η φόλα αυτή είχε φονική διάρκεια μιάς και μόνον νύκτας.
Άρα το ζώο πέθαινε γρήγορα δίχως να βασανίζεται, και δεν επηρέαζε την επομένη ημέρα τους οικόσιτους σκύλους και τα τσοπανόσκυλα.
Οκ φίλε, -θα πεί κάποιος- τώρα που απαγορεύτηκε, τώρα δεν θα επηρεάζει ούτε και τα άγρια.
Λάθος!!! Ο κτηνοτρόφος ή ο κάτοικος ενός ορεινού μικρού χωριού που βλέπει τις κότες του να λιγοστεύουν από τις αλεπούδες και τα κουνάβια, δεν θα καθίσει με σταυρωμένα χέρια. Θα ρίξει τις δικές του αυτοσχέδιες φόλες, με όποιο δηλητήριο βρει, ή με γυαλιά και καρφίτσες … με αποτέλεσμα το ζώο να πεθάνει μετά από μερικές ημέρες από αιμορραγία και φριχτούς πόνους. Και μαζί με τα άγρια ζώα σκοτώνει και τα σκυλιά του γείτονα (στα ορεινά ή στα μικρά απομακρυσμένα χωριά τα σκυλιά είναι ελεύθερα).
Αυτό και μόνον αυτό κατάφερε η φιλοζωική οργάνωση που ενέργησε με γόμωνα την "αγάπη" για τα ζώα. Κατάφερε, αυτά τα ίδια ζώα που θα πέθαιναν γρήγορα και ανώδυνα, να παθαίνουν τώρα με φριχτούς πόνους βλαστημώντας την ζωοφιλία τους για την οποία εκείνοι πιθανόν να είναι και υπερήφανοι. Τρομάρα τους!
Προσέξτε: Το ότι αισθανόμαστε αγάπη για τα ζώα, δεν σημαίνει πως ότι σπασμωδικό κι αν κάνουμε θα είναι και υπέρ τους. Αλλά η συνείδηση είναι μια πονεμένη υπόθεση … και κακώς βγάζουν νόμους για την φύση όσοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτή.
Ποιος λοιπόν σήμερα θα βοηθήσει τα ζώα; Ποιος θα κάνει ενέργειες για να επαναεπιτραπεί η φόλα κυανιούχου καλίου;
*edit *
Δυστυχώς έκανα λάθος διατύπωση, και ίσως εκεί να οφείλεται η αντίδραση που δέχθηκα από τους συνομιλητές.
Με την λέξη "διανεμόταν" εννοούσα ότι ετοποθετήτω από το Δασαρχείο στην ύπαιθρο, και ΟΧΙ ότι διανεμόταν στους οποιοσδήποτε πολίτες.
Η όλη επιχείρηση της καταπολέμησης των επιβλαβών, ήταν τότε καθαρά υπόθεση της πολιτείας και γινόταν όπως όριζε ο νομοθέτης. Αυτό ακριβώς είναι που επιθυμώ: Να ξαναγίνει δηλαδή και πάλι υπόθεση της πολιτείας, και όχι να αναγκάζεται να δράσει ο οποιοσδήποτε αγανακτισμένος χωρικός με όποιο τρόπο διευκολύνεται εκείνος.
47 σχόλια:
ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΑΛΛΟ Η ΖΩΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
Κάτσε ρε Παναγιώτη.
Σε έχω υποστηρίξει σε χίλια μύρια αλλά όχι και εδώ.
Δηλαδή να μπαίνουμε στο σπίτι των άγριων ζώων.
Να μην τους αφήνουμε δάση να ζήσουν.
Να τους μολύνουμε τα θηράματα.
Να τα σκοτώνουμε για χόμπι (γιατί μην μου πεις ότι κυνηγάει κανείς γιατί δεν έχει να φάει).
Να τους τσακίζουμε την ισορροπία...
και μετά να συζητάμε εμείς οι εισβολείς και καταπατητές πώς θα τα ξεπαστρέψουμε πιο εύκολα αν έρθουν κοντά μας και μας ενοχλήσουν???
Ε όχι ρε παιδιά, πάει πολύ.
Ο κτηνοτρόφος και ο κάτοικος του οποιουδήποτε χωριού να φυλάει καλύτερα τις κότες του.
Να τις βάλει σε κλουβί.
Να πάρει security.
Δεν ξέρω τι θα κάνει...
Μην λέμε όμως ότι φταίει η ζωοφιλική οργάνωση επειδή ο χι-ψι άσπλαχνος δολοφόνος κάνει ό,τι του καπνίσει.
Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να ακυρωθούν οι άδειες οπλοφορίας γιατί κάποιος μπορεί να σκοτώσει με το όπλο.
Θα βοηθήσεις τα ζώα αν δεν κάνεις όλα αυτά που τα καταστρέφουν.
Αν δεν μολύνεις.
Αν ανακυκλώνεις.
Αν δεν καταπατάς το δάσος.
Αν δεν το καις το δάσος.
Αν φυτεύεις κανένα δεντράκι πού και πού.
Αν δεν ξεπαστρεύεις τα θηράματα τους.
Αν Αν Αν Αν Αν Αν Αν.
ΣΙΓΟΥΡΑ όμως δεν το βοηθάς με το να βρεις ευκολότερο τρόπο να το σκοτώσεις.
Φιλικά πάντα ελπίζω ότι το ξέρεις.
Φίλε Νίκο προφανώς δεν κατάλαβες τι έγραψα. Εγώ δεν αναφέρθηκα στο αν είναι σωστό ή όχι να θανατώνονται τα ονομαζόμενα "επιβλαβή" ζώα - αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. Αναφέρθηκα στο πραγματικό γεγονός ότι θα θανατωθούν ούτως η άλλως, είτε ο νόμος το επιτρέπει είτε όχι.
Αν νομίζεις ότι κάποιος χωρικός που βλέπει κάθε βράδυ τις αλεπούδες να γυροφέρνουν τις κότες του, θα τις αφήσει ανενόχλητες ή θα δώσει +2000€ για να κάνει περιφράξεις, είσαι γελασμένος. Είσαι γελασμένος επίσης αν νομίζεις ότι κάποιος κτηνοτρόφος θα αφήσει τους λύκους να γυροφέρνουν τα πρόβατά του. Θα τους σκοτώσει και δεν πα να προστατεύονται από 100 νομοθεσίες.
Η απαγόρευση των δολωμάτων κυανιούχου καλίου δεν εμποδίζει τον χωρικό ή τον κτηνοτρόφο να θανατώσει τα επιβλαβή για εκείνον ζώα, αλλά τον εμποδίζει να τα θανατώσει ανώδυνα. Αυτό που του μένει μετά, είναι να τα θανατώσει επώδυνα.
Εκεί είναι η ένστασή μου: Ότι δηλαδή οι φιλόζωοι πήγαν να κάνουν κάτι καλό για τα ζώα και τελικά έκαναν κάτι κακό. Είναι πολύ βασικό πράγμα οι στόχοι να είναι λογικοί και εφαρμόσιμοι, διαφορετικά είτε οι προσπάθειες θα είναι άκαρπες είτε θα αποδώσουν αρνητικά αποτελέσματα.
Η ωμή πραγματικότητα είναι ότι τα ζώα αυτά θανατώνονται και θα εξακολουθήσουν να θανατώνονται με φρικτό τρόπο ενώ θα μπορούσαν να θανατωθούν ανώδυνα.
το για ποιό λόγω κθνηγάμε κλπ ... διάβασε εδώ:
http://ixnilatis33.blogspot.com/2008/02/blog-post.html
Ποιός έχει το δικαίωμα να υποκαταστήση την φύση και ποιός του το εκχώρησε ?.Το ζητούμενο είναι να τα σκοτώνουμε ανώδυνα ή να μή τα σκοτώνουμε ? Ολη η υπόλοιπη συλλογιστική που αναπτύσετε γέρνει προς την μεριά που μας συμφέρει !!
Εγώ λέω να το χοντρύνω ακόμα περισσότερο:
με λίγα λόγια να υποδείξουμε εμείς το πώς θα σκοτώσει ο καθένας το ζώο που τον ενοχλεί;
Μα αυτό είναι και μέρος της απόλαυσης! όσο πιο βασανιστικός ο θάνατος του θύματος τόσο πιο απολαυστικό για τον θύτη...
Ή μήπως κάνω λάθος;
ΥΓ: Έχεις ταλέντο στα αμφιλεγόμενα θέματα!
Παναγιώτη
στο Γόνιμο εδώ και 20 χρόνια έχουμε κάποιο παρανοικό,που σε τακτά διαστήματα ρίχνει φόλες στα σκυλια και γάτες,ακόμα και μέσα σε αυλές.
Τι να του πείς αυτού του γέρου?
(αν είναι αυτός που όλοι λέμε μεταξύ μας)
Κατάλαβα πολύ καλά τι λες.
Λες να πάρουμε την εύκολη λύση.
Αντί να επιμορφώσουμε τους αμόρφωτους να τους επιτρέψουμε να σκοτώνουν μεν, αλλά πιο ανώδυνα.
Όχι ρε φίλε, όχι.
Να φάνε αυτοί τη φόλα.
Δε με νοιάζει πια είναι η βλαχονοοτροπία τους.
Να την αλλάξουν αλλιώς να τους πάρουν και τα σώβρακα.
Ο πρώτος που θα χάσει τη δουλειά του/της και δεν θα έχει να θρέψει τα παιδιά του/της να δεις τι ωραία που θα είναι.
Ή να δεις πόσο ικανοποιημένοι θα είναι όταν θα τους φέρνουν τσιγάρα στη φυλακή και θα εύχονται να φάνε την φόλα - την γρήγορη βέβαια μην ταλαιπωρηθούν κιόλας.
Είσαι μελισσοκόμος.
Στη μελισσοκομία τα λες μια χαρά.
Τι σκατά σε πιάνει και στα άλλα τα βλέπεις ό,τι να 'ναι???
Δηλαδή στα μελίσσια να επιτρέψουμε να ταΐζουν πριν τον τρύγο γιατί ούτως ή άλλως κάποιοι το κάνουν???
Μήπως να βάζουν και ό,τι δηλητήρια τους την καπνίσει για τη βαρρόα γιατί κάποιοι το κάνουν???
Δε νομίζω...
Η ωμή πραγματικότητα είναι ότι πρέπει οι άνθρωποι στα χωριά να μορφωθούν(δεν προσβάλλω κανένα, μέσα από στατιστικές μιλάω) και να μάθουν να σέβονται και το κουνάβι και το λύκο και την αλεπού.
Φτου φτου φτου στη Γκούφη μην ακού χαζομάρες και κατάρες.
ΥΓ: @Ανέστη: Καλά ρε Ανέστη 20 χρόνια και δεν τον πιάνετε???και έχετε και υποψίες???
Ή δεν θέλετε ή κάτι κάνετε πολύ στραβά.
Πιάσε τον τον κερατά και πάρε του ό,τι έχει και δεν έχει και να σου πω αν θα ξαναρίξει κανείς φόλα.
για να μπορει κανεις να βγαλει ασφαλη συμπερασματα πρεπει να εχει επιγνωση της καταστασης που επικρατει σημερα στην ελλινικη πανιδα και γιατι πρεπει να γινεται ελενχος η οχι των αρπακτικων στην φυση οπως ειναι αυτη σημερα.
η θανατωση των αρπακτικων που γινοταν απο το δασαρχειο και εξακολουθει να γινεται σε ολη την ευρωπη σημερα δεν εχει καμια σχεση με τις κοτες του μπαρμπα μητσου στο χωριο η τα προβατα του μπαρμπα θαναση....
καποτε οταν ο ανθρωπος δεν επενεβαινε στην φυση αυτα ρυθμιζονταν μονα τους, τωρα ομως ειναι αδυνατο να γινει και εξηγω γιατι . οι πηγες τροφης των αρπακτικων πια (αλεπου ,κουναβι καρακαξες , κορακοειδη )δεν εξαρταται πια απο την φυση αλλα κατα κυριιο λογω απο τα σκουπιδια των ανθρωπων. αποτελεσμα??
απιστευτη αυξηση των ειδων αυτων τα οποια με την σειρα τους σχεδον εξαφανιζουν ολες τις γεννες των εδαφοβιων πτηνων που ζουν και αναπαραγονται στο εδαφος καθως και λαγων . δυστυχως με ευχολογια δεν γινεται τιποτα, ουτε με το θα θεωρουμε οτι ειμαστε οικολογοι βγαζοντας απλως κορωνες οικολογικες, ναι ας αφησουμε την φυση να κανει την δουλεια της εξαφανιστε ομως και τροφη , που μπορουν να τραφουν τα ειδη αυτα και τοτε η φυση θα κανει την δουλεια της εξαφανιστε τις χωματερες τους καδους απορριματων και τοτε τα αρπακτικα θα ερθουν σε μια αναλογια με την προσφερομενη τροφη που θα βρισκουν στην φυση ,αλλιως με το να λετε οτι ειναι εγκλημα ο ελενχος αυτος που ατυχως απαγορευτηκε στην χωρα μας υποκυπτωντας σε τετοια επιχειρηματα καταδικασατε σε θανατο ολα τα εδαφοβια ειδη
Ο Παναγιώτης δεν μίλησε για κάτι τέτοιο όμως Νίκο.
Μίλησε για τον Μπάρμπα Μήτσο που τον χαλάει που η αλεπού του τρώει τις κότες.
Και η διαφωνία δεν ήταν στον αν είναι σωστό να γίνεται έλεγχος των πληθυσμών (κάτι αναπόφευκτο όπως είπες και εσύ) αλλά στο ότι αφού ο Μπάρμπα Μήτσος θα τα δολοφονήσει ούτως ή άλλως (όντας ζωντόβολο και άχρηστο ων και χείριστο παράδειγμα του ανθρωπίνου γένους, συμπληρώνω εγώ) να του ξαναεπιτρέψουμε να τα σκοτώνει με γρήγορη φόλα γιατί η αργή ταλαιπωρεί τα κακόμοιρα τα ζώα (μας έπιασε ο πόνος τώρα).
Αυτά...
σαφεστατα αγαπητε συνονοματε νικο!!!
αλοιμονο αν αυτη η διαδικασια αφηνοταν στα χερια του καθενα .δυστυχως και σε αυτο τον τομεα διατηρουμε την μοναδικοτητα να κανουμε βηματα προς τα πισω μονο ....ηταν μια διαδικασια ελενχομενη κρατικα απο το δασαρχειο (τοτε που υπηρχε γιατι τωρα μονο γελια προκαλει ακομα και η αναφορα...)γινοταν οργανομενα με πληρη καταγραφη ανα περιοχη καταμετρηση δολωματων αποτελεσματα και μετα συγκομιδη και καταστροφη των μη χρησιμοποποιημενων δολωματων ενω τωρα η απολυτη αναρχια, καθε πικραμενος βουταει οτι δηλητηριο βρει μπροστα του και οποιον παρει ο χαρος σκυλια γατες λυκοι αρκουδες και ο θεος βοηθος....ακομα και χωρες που θεωρουνται απο εμας τριτοκοσμικες εξαιρουν απο το οικοσυστημα (για να μην πω την λεξη σκοτωνω..)αδεσποτα σκυλια και γατες (βλεπε ρουμανια) στα δαση εννοειται γιατι αν πατε στις πολεις εκει τα πραγματα ειναι χειροτερα απο εδω,γιατι κατανουν οτι η υπαρξη τους εκει ειναι καταστροφικη για την πανιδα και οτι δεν υπαρχουν εκει ως μια φυσικη διαδικασια αλλα ως μια ακομα βλακωδη συμπεριφορα του ανθρωπου . σε ολη την ευρωπη οι κυνηγοι εκτως απο δικαιωματα εχουν και υποχρωσεις εναντι της πανιδας οπως η υποχρεωτικη τους συμμετοχη τουλαχιστον δυο φορες τον χρονο σε ελενχο των επιβλαβων αλλιως τον επομενο ετος δεν τους ανανεωνεται η αδεια κυνηγιου εδω.... τι να πω τα ξερετε ολοι φανταζομαι!
Λοιπόν εγω εχω τις εξής απορίες:
1. μπορείς να μας δώσεις έναν ορισμό για το ποια ειναι τα βλαβερα ζώα και οργανισμοι και για ποιον είναι βλαβερά?
2. η "ετικέτα" φιλοζωία πως σχετίζεται με το post?
@ Beekeeper
Είπες:
1. μπορείς να μας δώσεις έναν ορισμό για το ποια ειναι τα βλαβερα ζώα και οργανισμοι και για ποιον είναι βλαβερά?
Η φύση δεν έφτιαξε ποτέ "επιβλαβή" ζώα, αλλά υπό τις συνθήκες που έχει επιβάλει αυτή την στιγμή ο άνθρωπος υπάρχουν κάποια προβλήματα:
1. Τα αρπακτικά που υπάρχουν στην φύση για την διατήρηση της ισορροπίας στο οικοσύστημα, σήμερα λόγω της ανθρώπινης δραστηριότητας αποτελούν απειλή.
Σε ένα ανέγγιχτο από τον άνθρωπο οικοσύστημα, τα αρπακτικά αυξάνονται όσο αυξάνονται τα ζώα που αποτελούν την τροφή τους. Όταν τα ζώα αυτά μειωθούν, τότε μειώνονται και τα αρπακτικά λόγω έλλειψης τροφής.
Τώρα όμως αυτή η ισορροπία έσπασε γιατί τα αρπακτικά (αλεπούδες, κορακοειδή κλπ…) μπορούν από την μία να τρέφονται με σκουπίδια που αποτελούν πλέον την σίγουρη βάση της τροφής τους, και από την άλλη τα φυτοφάγα ζώα που αποτελούσαν την τροφή τους έχουν δραματικά μειωθεί λόγω συρρίκνωσης του βιοτόπου τους, και της εκτεταμένης χρήσης των φυτοφαρμάκων.
Εκεί επενέβαινε το Δασαρχείο και μείωνε τους πληθυσμούς των αρπακτικών ώστε να βρίσκονται σε αναλογία με τους πληθυσμούς των φυτοφάγων. Αυτούς του επιπλέον πληθυσμούς των αρπακτικών, το Δασαρχείο χαρακτηρίζει ως "επιβλαβή για το οικοσύστημα".
2. Επιβλαβή ζώα για τον κτηνοτρόφο και τον χωρικό είναι αυτά που προκαλούν ζημιές στα ζώα του, όπως είναι οι λύκοι, τα κουνάβια και οι αλεπούδες. Αυτά τα σκοτώνει όπως και εσύ σκοτώνεις τις σφήκες που σου τρώνε τις μέλισσες. Έχεις βάλει και συγκεκριμένο θέμα στο blog σου… θυμάσαι;
Οι σφήκες αυτές που θα πιαστούν στην παγίδα σου θα πεθάνουν αργά και βασανιστικά από αφυδάτωση, και οι σφήκες που πιάνονται στην παγίδα με την κόλα θα αγωνιστούν πολύ και τελικά αφού γεμίσουν το σώμα τους με κόλα θα πεθάνουν από ασφυξία.
Και οι δύο αυτοί τρόποι θανάτου είναι αργοί και βασανιστικοί. Δεν θα προτιμούσες να υπήρχε ένας τρόπος θανάτωσης, τέτοιος που να μην υποφέρουν; ;)
2. η "ετικέτα" φιλοζωία πως σχετίζεται με το post?
Σε αυτό το θέμα αναφέρομαι στα "επιβλαβή" για τον κτηνοτρόφο και τον χωρικό. Πρώτα, – πρίν την παρέμβαση των φιλόζωων - όταν κάποιος χωρικός έβλεπε μεγάλους πληθυσμούς επιβλαβών γύρω από τα ζώα του, καλούσε το Δασαρχείο το οποίο ανελάμβανε (αν πραγματικά συνέτρεχε λόγος) την θανάτωση αυτών των ζώων.
Η θανάτωση γινόταν δηλαδή από την πολιτεία με τον τρόπο που όριζε ο νομοθέτης, δηλαδή την ανώδυνη θανάτωση με την χρήση κυανιούχου καλίου.
Τώρα, – μετά την παρέμβαση των φιλόζωων – η πολιτεία δεν μπορεί να πράξει αυτή την ενέργεια. Και βέβαια ο χωρικός δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια … τα σκοτώνει μόνος του!
Φτιάχνει δηλαδή τις δικές του φόλες με ότι βρει (το κυανιούχο κάλιο δεν κυκλοφορεί πουθενά για λόγους που δεν θα εξηγήσω εδώ).
Χρησιμοποιεί λοιπόν διάφορα φυτοφάρμακα ή κάνει κάτι άλλο (που δεν θέλω να αναφέρω γιατί μπορεί να μας διαβάζουν και ανώμαλοι, και να τους δίνω ιδέες). Οι φόλες αυτές όμως που θα κατασκευάσει με ότι βρεί θανατώνουν τα ζώα με φρικτό τρόπο.
Η ένστασή μου λοιπόν ήταν στο ότι τώρα οι φιλόζωοι νομίζουν πως τα ζώα έπαψαν πλέον να θανατώνονται, ενώ η αλήθεια είναι ότι θανατώνονται ακόμα περισσότερα και μάλιστα με φρικτό τρόπο.
Την αντίδρασή μου λοιπόν σε αυτόν τον φρικτό τρόπο θανάτωσης την θεωρώ ζωοφιλία. Διαφωνείς;
________________
@ spyros
Δεν καταλαβαίνω το πνεύμα με το οποίο έγραψες. Νομίζω ότι η απάντηση που έδωσα στον Beekeeper ξεκαθαρίζει τα πράγματα.
@ ΝΙΚΟΣ ΠΑΓΩΝΗΣ
Είπες :
Η ωμή πραγματικότητα είναι ότι πρέπει οι άνθρωποι στα χωριά να μορφωθούν(δεν προσβάλλω κανένα, μέσα από στατιστικές μιλάω) και να μάθουν να σέβονται και το κουνάβι και το λύκο και την αλεπού.
Όταν και εσύ ο μελισσοκόμος θα μάθεις να σέβεσαι τα σερσένια, τότε θα μάθουν και αυτοί να σέβονται τις αλεπόυδες, και θα τις ταϊζουν με τις κότες τους.
Είμαστε με τα καλά μας;
Είπες:
Μίλησε για τον Μπάρμπα Μήτσο που τον χαλάει που η αλεπού του τρώει τις κότες.
Όπως και εσένα σε χαλάνε οι σφήκες, το σκαθάρι και το βαρόα.
Είπες:
να του ξαναεπιτρέψουμε να τα σκοτώνει με γρήγορη φόλα γιατί η αργή ταλαιπωρεί τα κακόμοιρα τα ζώα (μας έπιασε ο πόνος τώρα).
Όχι δεν θέλω να του το επιτρέψουμε, γιατί ούτως δεν έχει ανάγκη να του το επιπτρέψουμε. Το κάνει ούτως ή άλλως !!!
Είτε απαγορεύεται είτε όχι, αυτός ΘΑ ΤΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ !!!
Θέλω να αναλάβει την συγκεκριμένη υπόθεση ΚΑΙ ΠΑΛΙ το Δασαρχείο
και όχι να ρίχνει τις φόλες του ο κάθε μπουρτζόβλαχος.
Ζητάω πολλά;
Αν και τώρα δεν έχετε καταλάβει … είστε ανίκητοι.
Σηκώνω τα χέρια ψηλά - παραδίνομαι.
@ Θανάσης
Θανάση μιλάς πολύ σωστά. Ξεκίνα πρωτος λοιπόν. Αυτοκτόνησε εσύ και θα ακολουθήσουμε και εμείς.
΄΄Η απαγόρευση των δολωμάτων κυανιούχου καλίου δεν εμποδίζει τον χωρικό ή τον κτηνοτρόφο να θανατώσει τα επιβλαβή για εκείνον ζώα, αλλά τον εμποδίζει να τα θανατώσει ανώδυνα. Αυτό που του μένει μετά, είναι να τα θανατώσει επώδυνα.΄΄
------------------------
Κι έτσι σκατά κι αλλιώς σκατά.
Συμπέρασμα: Το ανθρώπινο είδος πρέπει να εξαφανιστεί. Είναι μεγάλη ανάγκη.
*************
΄΄2. Επιβλαβή ζώα για τον κτηνοτρόφο και τον χωρικό είναι αυτά που προκαλούν ζημιές στα ζώα του, όπως είναι οι λύκοι, τα κουνάβια και οι αλεπούδες.΄΄
----------------------
Επιβλαβή ζώα για λύκους, κουνάβια αλεπούδες, πρόβατα και κότες, είναι ο κτηνοτρόφος, ο χωρικός, κλπ κλπ.
΄΄Αν και τώρα δεν έχετε καταλάβει … είστε ανίκητοι.΄΄
-----------------------
Μην λες μεγάλα λόγια
Ο/Η IxNiLaTiS είπε...
Θανάση μιλάς πολύ σωστά. Ξεκίνα πρωτος λοιπόν. Αυτοκτόνησε εσύ και θα ακολουθήσουμε και εμείς.
----------------
Εντόπισα μια ανάγκη. Βιάζεσαι πολύ;
΄΄Η ένστασή μου λοιπόν ήταν στο ότι τώρα οι φιλόζωοι νομίζουν πως τα ζώα έπαψαν πλέον να θανατώνονται, ενώ η αλήθεια είναι ότι θανατώνονται ακόμα περισσότερα και μάλιστα με φρικτό τρόπο.
Την αντίδρασή μου λοιπόν σε αυτόν τον φρικτό τρόπο θανάτωσης την θεωρώ ζωοφιλία. Διαφωνείς;΄΄
--------------
Δεν νομίζουν καθόλου ότι έπαψαν να δολοφονούνται τα ζώα, πως σου ήρθε ότι νομίζουν τέτοιο πράγμα;
Μεταξύ επώδυνου και ανώδυνου θανάτου σίγουρα προτιμότερος είναι ο δεύτερος. Αλλά και να γίνεται αυτό αιτία να νομιμοποιούμε τον θάνατο των μη ανθρώπινων όντων στη συνείδηση μας, δεν είναι σωστό. Πρέπει να ξεκολλήσουμε και να κάνουμε και κανένα βήμα.
Είδες πως αντέδρασες μόλις διάβασες για εξαφάνιση του είδους; Είναι πάντως μια πραγματικότητα η αναγκαιότητα για την εξαφάνιση μας, όσο υπάρχουμε καταστρέφουμε.
Πως σου φαίνεται το κυανιούχο κάλιο;
Εγώ πάντως δεν εννοούσα την αυτοκτονία, αλλά την μη διαιώνιση του είδους. Αλλά από το σοκ που έπαθες δεν πήγε εκεί το μυαλό σου.
Βλέπεις… το να μιλάς για ισορροπίες έχοντας κατά νου τα άλλα είδη και όχι και το δικό σου είναι πιο εύκολο και ανώδυνο.
Τα ωραία μας φιλέτα,σουβλάκια,μπριζόλες κλπ,έρχονται μετά τον θάνατο του ζώου.
Καλό είναι να δείτε τι γίνεται στα σφαγεία εντός και εκτός Ελλάδας.
Η υποκρισία περισεύει στις μερες μας...
Καλό βράδυ.
Ανέστη για μένα τα είπες;
Πιο πολύ απ όλα μου άρεσε το ΄΄καλό βράδυ΄΄
http://4.bp.blogspot.com/_EuRQKGT31dg/SvE0HUYLDtI/AAAAAAAABQM/gyD0KO0LW4M/s1600-h/Ktinotrofia_Poster7.jpg
Προσπαθώ να καταλαβω πως σκέφτεσαι, γιαυτό ρωτάω.
Οπως το ειχες εξηγήσει παλιοτερα, νομιζα η θανάτωση ζώων για σενα δικαιολογουνταν όταν είχε να κάνει με το χόμπυ σου, το κυνηγι.
Τωρα θίγοντας ενα θεμα, οπως η θανατωση "βλαβερών" ζώων,αυστηρά με υδροκυάνιο όμως, ωστε να μην ταλαιπωρει ο θυτης το ζώο με μπρερδεψες.
Σημασία δεν έχει αν διαφωνώ μαζί σου ή συμφωνω.
Απλα να ξέρουμε πως σκεφτεσαι
Όχι δεν το έγραψα για σένα Θανάση,που λές ελεύθερα τη γνώμη σου.
Υγεία σε όλους και Καλά Χριστούγεννα Χρόνια Πολλά.
Telika mas axizei o kosmos ston opoio zoume ...i fusi kanei ton kuklo tis ...pragmatika opoios gnorizei , katanoei oti eimaste ena tipota se auto ton planiti kai idika ston xrono ...Lupamai pragmatika pou orismenoi anthropoi kanoune les kai tous anikei autos o planitis ....arage otan bazoune tin FOLA skeftontai ti klironomia afinoun sta paidia tous ?
Alla otan den uparxei PAIDEIA ti perimeneis ...
@ Θανάσης
Με λίγα λόγια, και για να τελειώνουμε με τις "κορώνες" …
διαφωνείς μαζί μου,
άρα προτιμάς τα ζώα που πρόκειται να πεθάνουν,
να πεθάνουν επώδυνα .
Κατάλαβα καλά;
Αν δεν κατάλαβα καλά, τότε πες μου τι ακριβώς θέλεις, γιατί με μπέρδεψες.
Θέσε λοιπόν την δική σου πρόταση για την λύση του προβλήματος. (εκτός εκείνην που επιπόλαια πρότεινες πριν: Την εξαφάνιση δηλαδή οποιουδήποτε είδους. Αυτή η ενέργεια είναι "παρά- φύση" και δεν μπορεί να αποτελεί λύση.)
Θανασάκη λυπάμαι που θα το πώ, αλλά όλοι σας αντιδράσατε αρνητικά στην λέξη φόλα, και όχι σε αυτό που πρότεινα. Όμως στην περίπτωση που έθιξα, δυστυχώς ισχύει το μη χείρον, βέλτιστον
Αμφιβάλω αν κάποιος από εσάς πρίν μπουκάρει να με ειρωνευτεί και κατηγορήσει, διάβασε ολόκληρο το αρχικό κείμενο, και κατανόησε ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά μου.
Το περίμενα βέβαια ότι κάποιοι θα αντιδρούσαν αρνητικά σε αυτά που έγραψα, αλλά ταυτόχρονα περίμενα ότι θα πρότειναν την δική τους ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΗ λύση.
Δυστυχώς εδώ κάνατε αντίδραση … έτσι, για την αντίδραση. Κανείς σας δεν πρότεινε τίποτα ως λύση, που να φαίνεται (έστω) πραγματοποιήσιμη.
Αυτό θα πρέπει να σας προβληματίσει. :(
Με λίγα λόγια, και για να τελειώνουμε με τις "κορώνες" …
διαφωνείς μαζί μου,
άρα προτιμάς τα ζώα που πρόκειται να πεθάνουν,
να πεθάνουν επώδυνα .
Κατάλαβα καλά;
Αν δεν κατάλαβα καλά, τότε πες μου τι ακριβώς θέλεις, γιατί με μπέρδεψες.
--------------
Όχι δεν κατάλαβες καλά.
Αυτό που λέω δεν είναι να πεθαίνουν τα ζώα επώδυνα, αλλά αν αντί να τελματώνετε στο μη χείρον βέλτιστον κάνατε ένα βήμα παραπέρα, δεν θα ήμασταν τρεις κι ο κούκος εναντίων αυτών που βάζουν φόλες.
Θα ήμασταν πολλοί και δεν θα τολμούσαν να το κάνουν. Αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν και καταργήθηκε η ανώδυνη φόλα, δεν το έκαναν για να καταργήσουν αυτήν και να επικρατήσει η επώδυνη, αλλά για να σταματήσουν οι δολοφονίες, που άκουσον- άκουσον τις έκανε το ίδιο το δασαρχείο. Το μη χείρον βέλτιστον είναι μια κατάσταση ώρας ανάγκης, που συνοδεύεται με προσπάθειες για το καλύτερο. Αλλά ως κυνηγός θεωρείς τον φόνο δεδομένο, γι αυτό δεν κουνάς από τη θέση σου. Τώρα που φωνάζουν κάποιοι για τις φόλες εσύ πού είσαι; Αγκαλιά με το τουφέκι σου; Πάρε μέρος έστω και κυνηγός. Γιατί δεν ανταποκρίνεσαι στα καλέσματα και δεν συμμετέχεις σε δραστηριότητες εναντίον των δολοφονιών; Σε όλη την Ελλάδα δολοφονούνται ζώα με φόλες ή με άλλους τρόπους, κι εσύ το μόνο που ξέρεις να λες και να προτείνεις είναι οι φόλες ακαριαίας δράσης.
Είσαι ένα ποντιακό ανέκδοτο!
@ Θανάσης
Είπες:
Αυτό που λέω δεν είναι να πεθαίνουν τα ζώα επώδυνα, αλλά αν αντί να τελματώνετε στο μη χείρον βέλτιστον κάνατε ένα βήμα παραπέρα,
Αυτή την εποχή στα βουνά κάνει κρύο. Πολλές αλεπούδες από τα χιονισμένα υψόμετρα κατεβαίνουν χαμηλότερα προς τα χωριά. Εκεί θα επιτεθούν στα κοτέτσια.
Αυτή την στιγμή μπορεί κάποιος Βλάχος να έδεσε τα σκυλιά του και έριξε φόλες γύρω από το μαντρί του και το κοτέτσι του. Τι προτείνεις ως "βήμα παραπέρα";
Τι μπορέις να κάνεις ώστε αυτά τα ζώα να μην αρχίσουν σε λίγο να σφαδάζουν;
Είπες:
δεν θα ήμασταν τρεις κι ο κούκος εναντίων αυτών που βάζουν φόλες.
Θα ήμασταν πολλοί και δεν θα τολμούσαν να το κάνουν.
Δηλαδή πώς θα σταματούσες το χωριάτη του παραπάνω παραδείγματος;
Τι ακριβώς θα κάνατε αν είσασταν πολλοί, που δεν μπορέιτε να το κάνετε τώρα που είστε λίγοι;
Και δεν είσαστε τρεις κι ο κούκος όπως νομίζεις. Όλοι εμείς, και οι 400. 000 κυνηγοί έχουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα με τις φόλες, και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Ελάτε να μας δείξετε τι πρέπει να κάνουμε, να μας δώσετε τα φώτα σας.
Είπες:
Αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν και καταργήθηκε η ανώδυνη φόλα, δεν το έκαναν για να καταργήσουν αυτήν και να επικρατήσει η επώδυνη,
Ναι, αλλά όμως αυτό κατάφεραν. Να επικρατήσει η επώδυνη.
Είπες:
αλλά για να σταματήσουν οι δολοφονίες, που άκουσον- άκουσον τις έκανε το ίδιο το δασαρχείο.
Και λοιπόν; Σταμάτησαν μήπως οι δολοφονίες; Μα όχι βέβαια.
Είπες:
Το μη χείρον βέλτιστον είναι μια κατάσταση ώρας ανάγκης, που συνοδεύεται με προσπάθειες για το καλύτερο.
Δυστυχώς το δικό μου μυαλό μέχρι εκεί μπορεί να φτάσει. Εγώ αυτή τη στιγμή μόνον αυτό μπορώ να προτείνω: να γυρίσουμε πίσω στην προηγούμενη κατάσταση.
Εσύ που είσαι πιο έξυπνος, δείξε μας τον τρόπο να σταματήσουν οι δολοφονίες. Γιατί τον κρατάς μυστικό;
Είπες:
Τώρα που φωνάζουν κάποιοι για τις φόλες εσύ πού είσαι;
Πού φωνάζουν;
Σε ποιόν φωνάζουν;
Τι του λένε;
Τι περιμένουν να κάνει;
Τώρα που κάποια ζώα σφαδάζουν από τον πόνο στα βουνά της Ρούμελης, εσύ πού είσαι;
Γιατί δεν πας να εμποδίσεις απόψε τους χωριάτες να πετάξουν φόλες;
Είπες:
Γιατί δεν ανταποκρίνεσαι στα καλέσματα και δεν συμμετέχεις σε δραστηριότητες εναντίον των δολοφονιών;
Ποιο κάλεσμα;
Ποιες δραστηριότητες;
Και τι περιμένεις ότι θα γίνει;
Είπες:
Σε όλη την Ελλάδα δολοφονούνται ζώα με φόλες ή με άλλους τρόπους, κι εσύ το μόνο που ξέρεις να λες και να προτείνεις είναι οι φόλες ακαριαίας δράσης.
Άκου μπεμπέκο, όταν πάρεις αγκαλιά το σκυλί σου και τρέχεις μεσημεριάτικά να βρεις κτηνίατρο να στο σώσει απ την φόλα …
όταν τελικά το σκυλί που ζείς μαζί του στο σπίτι σου και κοιμάσαι με αυτό στο κρεβάτι σου, και η ψυχή του και η ανάσα του είναι ένα κομμάτι της δικής σου…
Όταν αυτό το σκυλί, σκάψεις με τα χέρια σου για να το θάψεις …
Όταν τα 6 αδέσποτα που έχεις υπό την προστασία σου στην γειτονιά σου, έρθουν στις 2 την νύκτα έξω από την πόρτα σου, και την γρατζουνάνε για να σε ξυπνήσουν,
και όταν βγεις έξω, τα δείς να τρέχουν σάλια και να έχουν σπασμούς,
όταν σε κοιτούν στα μάτια εκλιπαρώντας σε να ζήσουν και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, …
όταν τα βάλεις και τα 6 στο φορτηγάκι σου και τρέχεις 2 την νύκτα να βρεις κτηνίατρο ….
Τότε να έρθεις να μου πεις για "καλέσματα" και "φωνές διαμαρτυρίες" και κολοκύθια τούμπανα.
Τα λόγια σου ηχούν στα αυτά μου σαν πολλές μικρές πορδίτσες.
Είπες:
Είσαι ένα ποντιακό ανέκδοτο!
Έχεις καταχραστεί την όποια φιλοξενία, που σου γίνεται εδώ μέσα. Σε παρακαλώ μην ξαναγράψεις στο μπλοκ μου. Είσαι ανεπιθύμητος εδώ.
Καλά χαζός είσαι;
Από τη μια μου θέτεις ένα σωρό ερωτήσεις κι από την άλλη μου λες να μην ξαναγράψω;
Για όλα αυτά που είπες θα πρέπει να δραστηριοποιηθείς ρε έλληνα ε έλληνα! Ζητάμε νομοθεσία αυστηρή από το κράτος που δεν θα εξαιρεί κανέναν. Έχεις υπόψη σου δολοφονίες, με ποιον ενώνεσαι για να καταγγείλεις; Έχεις έρθει σε επαφή με τα σωματεία να συνεργαστείς;
Έψαξες να βρεις κόσμο να πιέσετε τις αρχές να λειτουργήσουν;
Αυτούς που ξέρεις ότι ζήτησαν να καταργηθούν αυτές οι φόλες έψαξες να τους βρεις και να συζητήσεις το θέμα;
Μαλάκα που ειρωνεύεσαι κιόλας και τα ξέρεις όλα….
Άντε πρότεινε στο κράτος να επαναφέρει τις φόλες, τι κάθεσαι και αναρωτιέσαι ποιος θα κάνει ενέργειες για να επαναεπιτραπεί η φόλα κυανιούχου καλίου…. Κάνε εσύ ενέργειες.
IxNiLaTi...
Με έχει συγκινήσει η ευαισθησία που δείχνεις για τα ζώα με την ανώδυνη φόλα.
Θα ήθελα να σε παρακαλέσω όταν θα σηκωθείς απο τον υπολογιστή, να φάς όσο πιο πολύ κρέας μπορείς. Οταν θα καταλήξεις πιο είδος κρέατος γαργαλάει πιο καλά τον ουρανίσκο σου, θα θελα να μου γράψεις.
Μετά όταν σκεφτεις τι έφαγες αυτοκτόνησε και απάλλαξε τον πλανήτη απο την παρουσία σου. Και μη σε νοιάζει. Ξεκίνα εσύ και θα ακολουθησουν κι άλλοι του συναφιού σου.
Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα, κι αν θες πιες ένα σφηνάκι Κυανιούχο κάλιο στην υγεία του Χορτοφαγικού κινήματος !
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ
Άσε μας ρε ιχνηλάτη. Αμα είναι να δώσουμε και προφυλακτικά στους παιδεραστές. Αφού βιάζουν που βιάζουν παιδιά ας γίνει με πιο ανώδυνο τρόπο... δηλαδή τι λογική είναι αυτή. αλλά ξέχασα έτσι και αλλιώς κυνηγός είσαι σκοτώνεις για πλάκα δεν περίμενα κάτι λογικό.
Για να διεκδικείτε το κυνήγι σας να διαμαρτύρεστε και να απειλείτε ότι θα παραλύσετε τη χώρα αν σας το απαγορεύσουν ξέρετε. Να πιέζετε υπουργούς για την μείωση των απαγορευμένων περιοχών ξέρετε.
Για να κάνετε το ίδιο να υπερασπιστείτε τις δολοφονίας ζώων σαν αυτές που λες δεν ξέρετε. Μόνο να λέτε μαλακίες ότι ρυθμίζετε τις ισορροπίες της φύσης ξέρετε να λέτε. Να αλλάζετε το καταστατικό σας με συμβουλή του υπουργού σας και να εμφανίζεστε στο εξής ως περιβαλλοντολογικές οργανώσεις για να παίρνεται οικονομική ενίσχυση από την ΕΕ ξέρετε.
Να ειρωνεύεστε τον κόσμο και να του λέτε ότι δε ξέρει από φύση ενώ εσείς ξέρετε (σκατά ξέρετε) σας κόβει.
Να αντιμετωπίσετε το (άλλο) έγκλημα δεν σας κόβει.
Είστε παράταιροι παρείσακτοι και σαν φόλες σκορπισμένες στη φύση. Αν χαθείτε δεν θα λείψετε σε κανέναν.
Πυροβολείτε ελεύθερα, αρκεί να στέκεστε μπροστά στην κάνη σας για να μην έχουμε αθώα θύματα.
Ο πεζόδρομος της Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη, γέμισε για άλλη μια φορά με φόλες που απειλούν τις ζωές των τετράποδων της περιοχής.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=115679
@ Θανάσης
Είπες:
{{Ζητάμε νομοθεσία αυστηρή από το κράτος που δεν θα εξαιρεί κανέναν.}}
Μήπως νομίζεις ότι όσοι ρίχνουν τις φόλες το κάνουν γιατί εξαιρούνται από τον νόμο; Όχι άνθρωπέ μου, αυτό ούτως η άλλως απαγορεύεται, και αν συλληφθεί κάποιος από αυτούς, "την έχει" πολύ άσχημα.
Όσους νόμους και να βγάλεις δεν πρόκειται ο άλλος να αφήσει τις αλεπούδες να μασουλάνε τις κότες του. Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό από μόνος σου … δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να σε βοηθήσω να το καταλάβεις.
Είπες:
{{Έχεις υπόψη σου δολοφονίες, με ποιον ενώνεσαι για να καταγγείλεις;}}
Αχ, πως φαίνεται ο άσχετος που περνιέται μάλιστα και για σχετικός…
Παράδειγμα:
Περνάς συχνά την νύκτα από ένα μέρος που υπάρχει ένα ορεινό αγρόκτημα, και με τα φώτα του αυτοκινήτου σου βλέπεις μέσα στο πυκνό να γυαλίζουν πολλά ζεύγη μάτια. Αν γνωρίζεις μερικά πράγματα, αμέσως καταλαβαίνεις τι ζώο είναι, και στην προκειμένη περίπτωση είναι αλεπούδες.
Μετράς λοιπόν απόψε πχ 15 ζώα, και από το επόμενο Σαββατοκύριακο και μετά δεν βλέπεις ούτε ένα. Είναι προφανές ότι κάποιος τις ξεπάστρεψε.
Τι πρέπει να κάνω μετά δηλαδή; Να πάω στο Α/Τ της περιοχής και να δηλώσω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο δεν είδα τις αλεπούδες στα χωράφια;
Άλλωστε τι να ζητήσω; Μήπως να ζητήσω από τον χωρικό να τις αφήσει να του τρώνε τα ζώα;
Είπες:
{{Έχεις έρθει σε επαφή με τα σωματεία να συνεργαστείς;}}
Ποια σωματεία και ποια συνεργασία; Να συνεργαστώ για να καταφέρω τι και με ποιους;
Όνειρα βλέπεις;
Είπες:
{{Έψαξες να βρεις κόσμο να πιέσετε τις αρχές να λειτουργήσουν;}}
Θανασάκη πουλάκι μου, δεν μπορεί η αστυνομία να έχει επί 24ώρου βάσεως έναν αστυνομικό ή δασικό υπάλληλο έξω από κάθε αγροτόσπιτο. Εδώ η πολιτεία δεν έχει άτομα που να επαρκούν για την ασφάλεια των πολιτών, θές να ασχοληθεί με τις αλεπούδες, τις κουρούνες και τα κουνάβια;
Γι αυτό παραπάνω σού είπα ότι τα λόγια σου ισοδυναμούν με … , γιατί δεν σκέπτεσαι αυτά που γράφεις. Νομίζεις ότι τα πράγματα είναι απλά, αλλά δεν είναι.
Είπες:
{{{Για όλα αυτά που είπες θα πρέπει να δραστηριοποιηθείς ρε έλληνα ε έλληνα!
Άντε πρότεινε στο κράτος να επαναφέρει τις φόλες, τι κάθεσαι και αναρωτιέσαι ποιος θα κάνει ενέργειες για να επαναεπιτραπεί η φόλα κυανιούχου καλίου…. Κάνε εσύ ενέργειες.}}}
Εγώ Έλληνας είμαι, τι μπορώ να κάνω;
Αλλά περίμενα ότι θα έκανες ενέργειες εσύ που είσαι ένας ανώτερος άνθρωπος, ένας ευρωπαίος … και όχι ραγιάς σαν εμένα.
Οκ, τώρα που γνωρίζεις λοιπόν πως έχει το θέμα, για πές μας τι ενέργειες θα κάνεις;
@ Θανάσης
Είπες:
{{{Αυτούς που ξέρεις ότι ζήτησαν να καταργηθούν αυτές οι φόλες έψαξες να τους βρεις και να συζητήσεις το θέμα;}}}
Χο, χο, χο !!! που κάνει κι ο Santa Claus
Άκου λοιπόν προσεκτικά:
Η συγκεκριμένη ζωοφιλική ομάδα, είχε φτιάξει στο facebook μια ομάδα συζητήσεων με τίτλο "Συμφωνώ με την απόφαση του ΣΤΕ για την απαγόρευση του κυνηγίου"
Έγινα αμέσως μέλος στην συγκεκριμένη ομάδα, όχι βέβαια γιατί συμφωνούσα, αλλά γιατί ήθελα να μιλήσω με αυτούς τους ανθρώπους, μήπως και καταλάβουν ότι οι κυνηγοί δεν είμαστε αυτά τα αποτρόπαια τέρατα που φαντάζονται (τουλάχιστον στην πλειοψηφία μας, οκ, υπάρχουν και ανώμαλοι).
Η συγκεκριμένη ομάδα είχε 4-5 αναρτήσεις με σχεδόν μηδενική συμμετοχή. Μπαίνω λοιπόν μέσα και αφού απαντάω σε ένα άλλο θέμα το οποίο και σβήστηκε, έθεσα ετούτο εδώ για την καταπολέμηση των "επιβλαβών" με δολώματα κυανιούχου καλίου.
Στην αρχή πέσανε αμέσως μερικοί να με "φάνε" … αλλά μετά αφού καταλάγιασαν, βγήκε ο γνωστός δικηγόρος Άγγελος Αγγελέτος, ο οποίος και μου ομολόγησε πως εκείνος ήταν αυτός που είχε κάνει τις ενέργειες για την απαγόρευση της καταπολέμησης των επιβλαβών.
Με ρώτησε ποιο ακριβώς ήταν το ζητούμενο από εμένα.
Του εξήγησα ότι είμαι απολύτως βέβαιος πως το κίνητρό του ήταν ευγενέστατο, αλλά δυστυχώς σε βάθος χρόνου αντιλήφθηκα ότι είχε εντελώς αρνητικές συνέπειες όχι μόνον για το οικοσύστημα, αλλά και για τα ίδια τα επιβλαβή, αφού πρώτα πέθαιναν γρήγορα και ανώδυνα, ενώ τώρα, μετά την παρέμβασή του, πεθαίνουν με αργό και επώδυνο τρόπο. Το ζητούμενο μου λοιπόν –του είπα- είναι να επανέλθει η προηγούμενη κατάσταση, ώστε η καταπολέμηση των επιβλαβών να είναι και πάλι υπόθεση της πολιτείας, και όχι του κάθε αγανακτισμένου χωρικού και κτηνοτρόφου.
Λοιπόν; Τι θα περίμενες μετά από αυτό;
Σε λίγες ώρες δεν έβρισκα την συγκεκριμένη ομάδα στο facebook. Αυτό υποθέτω ότι μπορεί να σημαίνει 2 πράγματα:
1. Μου απαγόρευσαν την είσοδο στην ομάδα, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει ότι δεν θέλουν να μου δώσουν απάντηση … Διότι θα πρέπει, ή να μου εξηγήσουν ότι κάνω λάθος, ή αν δεν είμαι λάθος, να σπεύσουν να επαναφέρουν την παλαιότερη κατάσταση.
2. Έσβησαν ολόκληρη την ομάδα συζήτησης. Αυτό υποθέτω ότι μπορεί να συνέβη για να μην ξαναμπώ με άλλο όνομα, εγώ ή κάποιος άλλος γνωστός μου, και αναρτούμε διαρκώς αυτό το θέμα, το οποίο θα μπορούσε ίσως να αποτελέσει πλήγμα για το κύρος τους ως ζωόφιλων, και να κλονίσει την εμπιστοσύνη όλων αυτών που τους στηρίζουν.
Οι επόμενες κινήσεις μου θα είναι η επιστολή μου στην ΚΣΕ, στα κυνηγητικά περιοδικά, στα ζωοφιλικά περιοδικά και forums, και στο υπουργείο.
Είπες:
{{{Μαλάκα που ειρωνεύεσαι κιόλας και τα ξέρεις όλα…. }}}
Μήπως αυτός που ειρωνεύεται και νομίζει ότι τα ξέρει όλα είσαι εσύ;
Είπες:
{{{Ο πεζόδρομος της Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη, γέμισε για άλλη μια φορά με φόλες που απειλούν τις ζωές των τετράποδων της περιοχής.}}}
Ε, η λύση είναι απλή: Μαζευτείτε να φωνάξετε όλοι μαζί, για να βγεί ένας νόμος που "να μην εξαιρεί κανέναν" για τις φόλες στην Φωκίωνος. Αμέσως θα σταματήσουν.
Αυτός δεν είναι ο πάρα πάνω συλλογισμός σου; Ελπίζω τώρα να έχεις καταλάβει γιατί κουράστηκα να εξηγώ τα αυτονόητα.
Όσον αφορά στα αδέσποτα, σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ την θανάτωσή τους. Απλά τα λατρεύω και τα φροντίζω όπως ακριβώς φροντίζω τα δικά μου.
Υ.Γ
1. Αν θέλεις να μιλήσουμε κόσμια, μπορείς να θέτεις τια αναρτήσεις σου στο ιστολόγιό μου. Κείμενα με υβριστικές λέξεις δεν θα αναρτώνται.
2. Ζητώ συγνώμη που σε ειρωνεύτηκα άσχημα, αλλά έκανες εσύ την αρχή και …. άνθρωπος είμαι και εγώ, έχω και κάποια όρια.
Δεν ήταν ειρωνεία, έτσι σου φάνηκε. Κοντράρισα την άποψη κατεστημένο. Είχες όμως τουπέ, και, ενώ κάποιοι σου μίλησαν σωστά τους είπες ότι αν δεν καταλαβαίνουν τι τους λες είναι ΄΄ανίκητοι΄΄. (Έτσι διατύπωσες τη βλακεία)
Δεν είναι αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τι λες, έχεις πιαστεί απ την εύκολη λύση που είναι η φόλα. Και έχεις κολλήσει σ αυτήν, γιατί βλέπεις τα πράγματα μέσα από το μάτι κάποιου που έχει μάθει να σκοτώνει. (Όπως και να'χει, δεν σου είπαν τίποτα βλακείες για να τους λες τέτοια)
Το θεωρείς τρόπο ζωής. Αυτή είναι η ψυχολογία σου και λειτουργείς στο πνεύμα του σκοτώνω.
Αν συμφωνήσουμε με τη λογική της ανώδυνης φόλας, τότε θα ήθελα να σε ρωτήσω τι από τα δυο είναι λιγότερο επώδυνο; Τα σκάγια ή το κυανιούχο κάλιο; Έτσι κι αλλιώς σκοτώνεις και δεν πρόκειται να το σταματήσεις. Τι θα έλεγες αντί να χρησιμοποιείς τουφέκι να χρησιμοποιείς κυανιούχο κάλιο; Συμφωνείς; Αν είναι λιγότερο επώδυνο από τα σκάγια, θα πρέπει λογικά, να το διεκδικήσεις από το κράτος, για αντικατάσταση του τουφεκιού. (και μέχρι τώρα γιατί δεν το προσπάθησες;)
Αφού έχεις φτάσει σε τόσο μεγάλη απελπισία που δεν μπορείς να σταματήσεις το θάνατο, ώστε να επιζητάς τον ανώδυνο, γιατί συνεχίζεις να σκοτώνεις; Σκοτώνεις ανώδυνα νομίζεις;
Μην τα συγκρίνεις τα σκάγια με τις φόλες που βάζουν τα ζόμπι, σύγκρινέ τα με τον ανώδυνο θάνατο. Τον πετυχαίνεις πάντα;
Αν οι αρχές, τηρούσαν απέναντι στον θάνατο ζώου, την ίδια στάση που τηρούν απέναντι στο θάνατο ανθρώπου, και κυρίως τη στάση που τηρούν όταν έχει σκοτωθεί δικός τους, που κινούν γη και ουρανό για να βρουν τον δράστη, και ήξερε ο κανίβαλος ότι αν πιαστεί θα κάτσει στη φυλακή όσο θα κάθονταν αν είχε σκοτώσει άνθρωπο πεινασμένο που αναγκάστηκε να κλέψει τις κότες του, τότε να δεις πως θα το σκέφτονταν. Αλλά τώρα ξέρει ότι δεν τρέχει τίποτα. Με άλλα λόγια, αν τον έκαναν να αισθάνεται ότι κρέμεται ένας πέλεκης πάνω από το σβέρκο του, που με μια κίνησή του μπορεί να τον κάνει να πέσει, να δεις αν θα το τολμούσε, και να δεις πως θα πλήρωνε τις κάποιες χιλιάδες ¤ για να προστατέψει τις κότες του και τα πρόβατά του. Με άλλα λόγια, το κράτος ενδιαφέρθηκε μόνο για ένα μικρό μέρος του προβλήματος. Είναι η ράτσα τέτοια, ποτέ δεν κάνει ολοκληρωμένη δουλειά, όλες τις αφήνει στη μέση. Απαγόρεψε το κυανιούχο κάλιο, και έκλεισε τα μάτια. (Μα αλλιώς δεν θα ήταν Ελλάδα θα ήταν κάτι άλλο)
Από κει και πέρα, εμείς τι κάνουμε; Συμβιβαζόμαστε με το κράτος της αλλαξοκωλιάς;
Θα μπορούσες το θέμα να το είχες θέσει αλλιώς, έτσι που το έθεσες, μοιάζει να μην το θεωρείς κατάντια να επικαλείσαι τον θάνατο. Σαν να μην το κάνεις από ανάγκη. Γι αυτό και αντιμετωπίστηκες από όλους με τέτοιον τρόπο.
@ Θανάσης
Είπες:
(Όπως και να'χει, δεν σου είπαν τίποτα βλακείες για να τους λες τέτοια)
Την στιγμή που αντιδρούν αρνητικά στην εκ της πολιτείας ανώδυνη θανάτωση των επιβλαβών, συνεπάγεται ότι αποδέχονται την βασανιστική θανάτωση. Αλλά αυτό που δεν πρόκειται να παραδεχθούν είναι ότι ουσιαστικά δεν αντιδρούν σε ότι λέω, γιατί αυτά είναι σωστά και λογικά.
Αντιδρούν στο γεγονός ότι τα πρότεινε ένας κυνηγός.
Αυτό υποθέτω ότι είναι το πρόβλημά τους.
Είπες:
Το θεωρείς τρόπο ζωής. Αυτή είναι η ψυχολογία σου και λειτουργείς στο πνεύμα του σκοτώνω.
Τρως κρέας ή είσαι και εσύ vegan ?
Σκοτώνω μόνον ότι και όσο τρώω.
Συγκεκριμένα έχω να θηρεύσω ζώο εδώ και 2 χρόνια. Απλά δεν μπορώ πια να σκοτώσω.
Αυτό όμως το θεωρώ αδυναμία μου. Το είχα πάθει και παλαιότερα αλλά το ξεπέρασα. Ελπίζω ότι θα το ξεπεράσω και πάλι. Θεωρώ ακόμα όμως το εαυτό μου κυνηγό.
Είπες:
Τι θα έλεγες αντί να χρησιμοποιείς τουφέκι να χρησιμοποιείς κυανιούχο κάλιο;
Η θήρα με δολώματα απαγορεύεται γιατί δρά εντελώς εξολοθρευτικά - μεγάλη κάρπωση. Εκτός αυτού, υπάρχει περίπτωση το δηλητήριο να εξακολουθήσει να υπάρχει μέσα στο θήραμα και να το φάει κάποιος άνθρωπος.
Είπες:
Αφού έχεις φτάσει σε τόσο μεγάλη απελπισία που δεν μπορείς να σταματήσεις το θάνατο, ώστε να επιζητάς τον ανώδυνο, γιατί συνεχίζεις να σκοτώνεις;
Η απελπισία μου - όπως την ονόμασες – δεν οφείλεται στην θανάτωση ενός ζώου. Οφείλεται στην επώδυνη (για 2+ ημέρες) θανάτωση, ενώ υπάρχει τρόπος για ανώδυνη.
Όταν μάλιστα βλέπω ότι κάποιοι που χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους ως ζωόφιλο, επιμένουν να αποδέχονται το επώδυνο, μόνον και μόνον επειδή ο ανώδυνος προτάθηκε από κάποιον ο οποίος είναι κυνηγός, ε τότε … αυτό με τρελαίνει.
Είπες:
Σκοτώνεις ανώδυνα νομίζεις;
Αν βρεις κάποιον τρόπο για ανώδυνη θήρα, θα ήθελα να μου το πείς. Θα τον εφαρμόσω αμέσως, και όχι μόνον εγώ αλλά όλοι μας.
Να ξέρεις ότι ο μόνος επιτρεπόμενος τρόπος πλέον κυνηγίου είναι αυτός με το πυροβόλο όπλο, γιατί είναι ο μόνος που δεν έχει μεγάλη κάρπωση, και δεν βασανίζει το θήραμα όπως άλλοι τόποι όπως πχ οι παγίδες με λάκους, θηλιές, βέλη, μαχαίρια κλπ..
Είπες:
Αν οι αρχές, τηρούσαν απέναντι στον θάνατο ζώου, την ίδια στάση που τηρούν απέναντι στο θάνατο ανθρώπου, ...
Αν η γιαγιά είχε …π@ντα@λόνια …
Θα ήταν παππούς, δεν θα ήταν γιαγιά.
Τώρα όμως είναι γιαγιά, και δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε για το
"αν ήταν η γιαγιά παππούς" …
με καταλαβαίνεις;
Σήμερα τα πράγματα έτσι έχουν. Αν αύριο αλλάξουν τότε βλέπουμε…
Τώρα όμως το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι αυτό που προτείνω, τουλάχιστον ως πρώτο βήμα.
Είπες:
Από κει και πέρα, εμείς τι κάνουμε; Συμβιβαζόμαστε με το κράτος της αλλαξοκωλιάς;
Τι προτείνεις να κάνουμε δηλαδή;
Είπες:
Θα μπορούσες το θέμα να το είχες θέσει αλλιώς, έτσι που το έθεσες, μοιάζει να μην το θεωρείς κατάντια να επικαλείσαι τον θάνατο. Σαν να μην το κάνεις από ανάγκη. Γι αυτό και αντιμετωπίστηκες από όλους με τέτοιον τρόπο.
Ότι και να πώ εγώ, πάντα με αυτό τον τρόπο θα με αντιμετωπίζουν, μόνον και μόνον επειδή είμαι κυνηγός.
Φαντάζονται το τι σκοτώνει το τουφέκι μου, αλλά δεν θέλουν να φανταστούν (στρουθοκαμηλίζουν) τι σκοτώνουν οι χασάπηδες κάθε φορά που αυτοί γουστάρουν να φάνε μεζέδες στο ταβερνάκι, μόνον και μόνον για να περάσουν καλά την βραδιά τους.
Έτσι λοιπόν όλοι με "φτύνουν" και με αυτό τον τρόπο αισθάνονται να σκοτώνουν τις ενοχές τους.
Ρώτα και ένα ψυχολόγο να δείς τι θα σου πεί για τα άτομα αυτά που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους όταν κάνει κάποιος κάτι "κακό", ενώ και οι ίδιοι πράττουν ανάλογα.
Προσπάθησε να μάθεις και το τι είναι η ονομαζόμενη "μετάθεση προβλήματος", και μετά θα τους βλέπεις με άλλο μάτι …
… όχι μόνον τους κυνηγούς και τους δήθεν φιλόζωους, αλλά όλους τους ανθρώπους.
''Αν η γιαγιά είχε …π@ντα@λόνια …
Θα ήταν παππούς, δεν θα ήταν γιαγιά.
Τώρα όμως είναι γιαγιά, και δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε για το
"αν ήταν η γιαγιά παππούς" …
με καταλαβαίνεις''
-----------------
Ωραία. Εφάρμοσε την ανώδυνη φόλα να τελειώνουμε.
Αλλά αν σκέφτονταν όλοι οι άνθρωποι έτσι, ακόμα οι εργάτες θα δούλευαν με αλυσίδες γιατί η γιαγιά τους δεν ήταν παππούς.
Κάποτε μια ζωοφιλική οργάνωση έκανε προσπάθειες να σταματήσει τις δολοφονίες των ζώων. Την εποχή εκείνη, για τις δολοφονίες χρησιμοποιούνταν οι φόλες κυανιούχου καλίου, και τις χρησιμοποιούσε το επίσημο κράτος, για να μειώνει τους πληθυσμούς των ζώων που θεωρούνταν επιβλαβή για τους αγρότες.
Όμως, το κράτος, ενώ κατήργησε το κυανιούχο κάλιο, ενώ έπαψε το ίδιο να σκοτώνει, αρκέστηκε σ αυτό και δεν έλαβε κανένα μέτρο ουσιαστικό εναντίον των δολοφονιών. Ούτε το περιβάλλον των ζώων νοιάστηκε να προστατεύσει, ούτε μέτρα κατά ασυνείδητων έλαβε ουσιαστικά, σαν να μην υπήρχε άλλος από αυτό που θα μπορούσε να σκοτώσει. Έτσι, τα ζώα μη έχοντας δικό τους περιβάλλον και τροφή, αναγκαστικά επιτίθενται στο ανθρώπινο περιβάλλον με αποτέλεσμα οι αγρότες να αντιδρούν. Και αντιδρούν με ο,τι μέσον είναι γι αυτούς βολικό, γεωργικά φάρμακα και άλλα μέσα, όλα επώδυνα. (σε αντίθεση με το κυανιούχο κάλιο που επέφερε το θάνατο σχεδόν ακαριαία)
Έτσι, το κράτος αφήνοντας μισό το έργο του, δημιούργησε μια κατάσταση, στην οποία μας κάνει νοσταλγούς (άκουσον – άκουσον) της φόλας κυανιούχου καλίου. Γιατί αυτό; μα γιατί αφού συνεχίζονται οι δολοφονίες, το λιγότερο χειρότερο είναι ο ανώδυνος θάνατος. Μας αναγκάζει να επιλέγουμε ανάμεσα σε δυο θανάτους, που βεβαίως επιλέγουμε τον ανώδυνο. Αυτή είναι η αξία του ελληνικού κράτους. Αντί να σταματήσει τους φόνους, μας κάνει νοσταλγούς των ανώδυνων φόνων.
Ποιος λοιπόν θα σταματήσει τους φονιάδες των ζώων;
Το κράτος είναι ένα "Συλλογικό Όν" που η υπόστασή του είναι ο μέσος όρος των δυνάμεων (πνευματικών, οικονομικών κλπ) των επιμέρους πολιτών που το απαρτίζουν. Ασυνείδητοι πολίτες φτιάχνουν ένα ασυνείδητο κράτος, και τελικά αυτό τους αξίζει.
Το μόνον που μπορούμε να κάνουμε είναι να βελτιώνουμε τον εαυτό μας και κατ’ επέκταση τους γύρω μας. Αν οι δυνάμεις μας αυξηθούν, θα ανεβάσουν και το επίπεδο του κράτους μας.
Δυστυχώς όμως όλοι ασχολούμεθα με το πώς θα φτιάξουμε την κοινωνία, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται με το πώς θα φτιάξει τον εαυτό του.
Θεωρούμε τους εαυτούς μας τέλειους.
Εκεί είναι το πρόβλημα, και είναι όντως ένα μεγάλο πρόβλημα .. .το μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο.
Αν και όταν λοιπόν βρείς κάποιο κράτος στο οποίο να ζουν αρμονικά οι άνθρωποι με τα ζώα ή έστω οι άνθρωποι μεταξύ τους, τότε να μου το πείς να πάω κι εγώ να ζήσω εκεί.
Μέχρι τότε … "το μη χείρον, βέλτιστον".
Κάτι ήξερε αυτός που το είπε, και από τότε τίποτα δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα, ή αν έχει αλλάξει, είναι ελάχιστο.
Καλή χρονιά.
@ Θανάσης
Είπες:
Αλλά αν σκέφτονταν όλοι οι άνθρωποι έτσι, ακόμα οι εργάτες θα δούλευαν με αλυσίδες γιατί η γιαγιά τους δεν ήταν παππούς.
Ακριβώς το αντίθετο.
Επειδή η γιαγιά δεν είναι παππούς, για αυτό και αποτινάξανε τις αλυσίδες που τους φόρεσαν κάποτε, προσπαθώντας να τους πείσουν ότι είναι δούλοι (παππούδες).
΄΄Επειδή η γιαγιά δεν είναι παππούς, για αυτό και αποτινάξανε τις αλυσίδες που τους φόρεσαν κάποτε, προσπαθώντας να τους πείσουν ότι είναι δούλοι (παππούδες).΄΄΄
--------------
Έτσι το λες τώρα. Τότε έλεγες αυτά που λες τώρα για τις φόλες. (οι όμοιοί σου εννοώ) ΄΄Πιο μακριές αλυσίδες το μη χείρον, βέλτιστον".΄΄
----------------------
Τελικά με ποιον τρόπο σκέφτεσαι να πετύχεις την επαναφορά του κυανιούχου καλίου; Έχεις κάποιο σχέδιο; Έχεις κάνει πρόταση;
Αν σου απαντήσουν έτσι τι θα τους πεις;
΄΄Το μόνον που μπορούμε να κάνουμε είναι να βελτιώνουμε τον εαυτό μας και κατ’ επέκταση τους γύρω μας.
Δυστυχώς όμως όλοι ασχολούμεθα με το πώς θα φτιάξουμε την κοινωνία, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται με το πώς θα φτιάξει τον εαυτό του.΄΄
@ Θανάσης
Είπες:
Αν σου απαντήσουν έτσι τι θα τους πεις;
Οτι είπα στο αρχικό κείμενο.
Άκου …. , φράσεις όπως "το μη χείρον, βέλτιστον", μπορεί εγώ να ισχυρίζομαι ότι ισχύει για εσένα, ενώ εσύ να ισχυρίζεσαι ότι ισχύει για εμένα.
Η κουβέντα όμως έτσι πάει αλλού, και θα πρέπει τώρα μπούμε σε ένα πεδίο σκεπτικισμού ή ακόμα και φιλοσοφίας για να αποδείξουμε το αυταπόδεικτο.
Έχεις μέχρι τώρα καταλάβει ότι οι ζωόφιλοι με τις ενέργειες που έκαναν για την απαγόρευση του ελέγχου των επιβλαβών από την πολιτεία, έκαναν μια μεγάλη γκάφα.
Συμφωνείς με την επαναφορά του προηγουμένου καθεστώτος, ή θέλεις να παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν, και γιατί;
΄΄Έχεις μέχρι τώρα καταλάβει ότι οι ζωόφιλοι με τις ενέργειες που έκαναν για την απαγόρευση του ελέγχου των επιβλαβών από την πολιτεία, έκαναν μια μεγάλη γκάφα.΄΄
-------------
Αυτό κατάλαβες ότι κατάλαβα;
Ιχνηλατείς με λάθος τρόπο και πας προς τα πίσω.
οκ κατάλαβα
IxNiLaTiS είπε:
"Φαντάζονται το τι σκοτώνει το τουφέκι μου, αλλά δεν θέλουν να φανταστούν (στρουθοκαμηλίζουν) τι σκοτώνουν οι χασάπηδες κάθε φορά που αυτοί γουστάρουν να φάνε μεζέδες στο ταβερνάκι, μόνον και μόνον για να περάσουν καλά την βραδιά τους."
Τρίβεις τα χεράκια σου με τους "ζωόφιλους" που τρώνε κρέας ε?
Λες, είναι υποκριτές, και καλά κάνεις εδώ που τα λέμε. Υποκριτές είναι.
Εγω είμαι χορτοφάγος.
τι έχεις να μου πεις ;
Εχεις απόλυτο δικιο που νομίζεις οτι σου την πέφτουν επειδή εισαι κυνηγός.
Εχει τεράστιο κοινωνικό κόστος το να είσαι κυνηγός.
Η ζήσε με αυτό, ή σταμάτα το κυνηγι.
Αν είσαι χορτοφάγος σε θαυμάζω. Εγώ αν δεν φάω σάρκα για μερικές ημέρες, μου τρέμουν τα πόδια.
Δημοσίευση σχολίου