24.9.08

@*^%$##@ τα υπουργεία τους.

Ντεραπάρισα σε αυτοκινητιστικό ατύχημα από υπαιτιότητα του άλλου, και το αυτοκίνητό μου καταστράφηκε ολοκληρωτικά.
Παράγγειλα λοιπόν το νέο μελισσοκομικό μου αυτοκίνητο.
Ήρθε πριν 3 εβδομάδες, μπήκα μέσα, το είδα, το εξόφλησα,

αλλά δεν μπορώ να το οδηγήσω και να κάνω την δουλειά μου.
Ξέρετε γιατί;
Γιατί εμείς οι " Μη κατά Κύριο Επάγγελμα Μελισσοκόμοι" για να βγάλουμε άδεια μελισσοκομικού αυτοκινήτου και να πάρουμε τις πινακίδες κυκλοφορίας, θα πρέπει να προσκομίσουμε στο Υπουργείο Συγκοινωνιών το εκκαθαριστικό της εφορίας στο οποίο θα πρέπει να φαίνεται ότι το προηγούμενο έτος έχουμε δηλώσει μελισσοκομικό εισόδημα. Εγώ πράγματι έχω δηλώσει, αλλά το ΚΕΠΥΟ δεν έχει εκδώσει ακόμα το εκκαθαριστικό μου.
Δηλαδή το υπουργείο Συγκοινωνιών περιμένει πότε θα κουνηθεί το υπουργείο Οικονομικών …

Στο τηλέφωνο 211 000 7 111, πληκτρολογώντας κάποιος στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου τον ΑΦΜ του, μπορεί να ακούσει μια ανδρική φωνή να τον πληροφορεί για το αν έχει εκδοθεί ή όχι το εκκαθαριστικό του.
Εμένα η φωνή αυτή αφού μου είπε πως το δικό μου δεν έχει εκδοθεί, συνέχισε λέγοντας ότι νεότερες πληροφορίες για τα εκκαθαριστικά θα έχουμε στις 7 Οκτωβρίου. Μέχρι τότε δηλαδή θα βλέπω την φωτογραφία του αυτοκινήτου.

Εν τω μεταξύ τα μελίσσια μου τα έχω ακόμα σε έναν ελατότοπο ….
Αθάνατη Ελλάδα !!!

5 σχόλια:

Corfu bee είπε...

Αν βγάλεις μια φωτοτυπία από το λογιστήριο σου το αντίγραφο που κατέθεσες στην εφορία με την σφραγίδα του εφορα δεν κάνεις την δουλειά σου ??? Εκεί φαίνεται τι έχεις δήλωσή αναλυτικά

chaniabee είπε...

κατά αρχήν καλορίζικο το νέο εργαλείο!!! και σταμάτα την γκρίνια !! να είσαι θετικός τύπος, και μην αγχώνεσαι που νομίζεις ότι ζεις?!!! στη Ελλάδα ζούμε που η ζωή είναι ωραία!! και ας μας κανονίζουν την ζωή οι δημ. υπηρεσίες!!!,να έχεις την υγειά σου φίλε και να το χαίρεσαι!!!!!

beelovers είπε...

θα δώσεις φωτ. του Ε1 και θα κάνεις ΥΔηλ. ότι θα το υποβάλεις με την παραλαβή απο το ΚΕΠΥΟ έτσι έκανα και εγώ και πήρα πινακίδες

IxNiLaTiS είπε...

Βασίλη Αν είναι έτσι με σώνεις .. .
Σε παίρνω τώρα τηλέφωνο.

IxNiLaTiS είπε...

Corfu-bee και chaniabee !!!! ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας:)