Η τεχνολογία σήμερα έχει φθάσει πολύ πιο πέρα από αυτήν που χρησιμοποιείται στα καταναλωτικά προϊόντα. Οι πηγές ενέργειας όπως το πετρέλαιο και η βενζίνη είναι προ πολλού ξεπερασμένες. Κι όμως είναι ακόμα εδώ να μας παιδεύουν.
Η ενέργεια ρέει γύρω μας άπλετη και δωρεάν, δίχως την παραμικρή μόλυνση. Ο ήλιος, ο άνεμος, ο τροχός κλπ. μπορούν να καλύψουν όλες μας τις ενεργειακές ανάγκες. Γιατί όμως εμείς χρησιμοποιούμε ακόμα τις ίδιες παλαιές και ρυπογόνες πηγές ενέργειας;
Γιατί πολύ απλά υπάρχουν συμφέροντα. Μέχρι πρότινος απαγορευόταν να έχεις φοτοβολταϊκή γεννήτρια στο σπίτι σου και να έχεις τζάμπα ηλεκτρικό. Έπρεπε να το αγοράζεις μόνον από την ΔΕΗ. Το ίδιο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί, και δεν καίει τίποτα. Σκεφθείτε πως κάθε αυτοκίνητο όταν κινείται έχει 4 φοβερές γεννήτριες, τους τροχούς του. Επιπλέον θα μπορούσε να έχει φοτοβολταϊκό καθρέπτη στην οροφή του, και κάποιους αεραγωγούς με ανεμογεννήτριες. Σκεφθείτε πως όταν ένα αυτοκίνητο ταξιδεύει με 80 χλμ την ώρα, ο άνεμος προσκρούει επάνω του με 80 χμλ. Αν ο άνεμος αυτός περνούσε μέσα από αεραγωγούς σε θαλάμους – γεννήτριες, πόσο ρεύμα θα παρήγαγε. Σε συνδυασμό με τις γεννήτριες των τροχών ….
Μιλάμε για το αεικίνητο.
Αφού λοιπόν βγήκαν τέτοιες πατέντες με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τι απέγιναν τότε; Γιατί δεν κατασκευάζονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα να σωθούμε εμείς και ο πλανήτης;
Γιατί, πολύ απλά, δεν συμφέρει κάποιους. Έτσι λοιπόν οι πατέντες αγοράστηκαν από τις μεγάλες εταιρείες και μπήκαν σε κάποιο συρτάρι. Επομένως, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παράγει τέτοια αυτοκίνητα παρα μόνον όποιος αγόρασε την πατέντα. Αυτός όμως που αγόρασε την πατέντα, έχει συμφέροντα από τις πωλήσεις πετρελαίου … και έτσι την άφησε να σαπίζει στο συρτάρι.
Σήμερα που τα καύσιμα είναι μια από τις μεγαλύτερες πηγές κέρδους (ακόμα και πόλεμοι γίνονται για αυτά) σιγά μην σου δώσουν αυτοκίνητο που κινείται τζάμπα.
Ακόμα και οι κυβερνήσεις των κρατών συναινούν σε αυτό, αφού η φορολογία των καυσίμων αποδίδει τεράστια ποσά που χρειάζονται για να πληρώνουν τους μισθούς των υπαλλήλων (βλέπε: ...της εκλογικής τους πελατείας).
Σιγά μην σου δώσουμε αυτοκίνητο που κινείται τζάμπα.
Θα πληρώνεις ρε δούλε.
Θα πληρώνεις ρε δούλε.
Δούλος γεννήθηκες ρε, δούλος θα πεθάνεις.
Θα πληρώνεις και για το κάθε χιλιόμετρο που κάνεις για να πάς στην δουλειά σου.
Θα δουλεύεις δούλε,
και τα χρήματα που παίρνεις
θα σου φθάνουν τόσο όσο για να ζείς.
Να ζείς ώστε να μπορείς να δουλεύεις,
δούλε.
Και αν δούμε πως σου περισσεύει κάτι τι,
αυξάνουμε τις τιμές στα καύσιμα,
αυξάνουμε τις τιμές στην ΔΕΗ,
αυξάνουμε τους φόρους,
και σου τα μαζεύουμε πίσω.
Θα πληρώνεις και για το κάθε χιλιόμετρο που κάνεις για να πάς στην δουλειά σου.
Θα δουλεύεις δούλε,
και τα χρήματα που παίρνεις
θα σου φθάνουν τόσο όσο για να ζείς.
Να ζείς ώστε να μπορείς να δουλεύεις,
δούλε.
Και αν δούμε πως σου περισσεύει κάτι τι,
αυξάνουμε τις τιμές στα καύσιμα,
αυξάνουμε τις τιμές στην ΔΕΗ,
αυξάνουμε τους φόρους,
και σου τα μαζεύουμε πίσω.
Και έτσι … φτάσαμε να πληρώνουμε 400 δρχ το λίτρο την βενζίνη, και να εξαρτώμεθα από τον κάθε απεργό και τον κάθε …
Και μερικές φωτογραφίες από ηλεκτρικά αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών.
κοιτάξτε και εδώ. Σεμινάρια πώς να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε ηλεκτρικό.
Αλλά αυτό απαγορεύεται. Πρέπει να πληρώνεις λέμεεεεε …
http://www.electroauto.com
-----ενημέρωση 27/07/2014
Δείτε οπωσδήποτε αυτό τον ντοκυμαντέρ
http://www.youtube.com/watch?v=1zO-XKEY8PQ
-----ενημέρωση 27/07/2014
Δείτε οπωσδήποτε αυτό τον ντοκυμαντέρ
http://www.youtube.com/watch?v=1zO-XKEY8PQ
1 σχόλιο:
Μήπως και η πρόσφατες αναγγελίες για αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας, στην χώρα μας δεν είναι κατόπιν διαταγής συμφερόντων; Κάποιος "φίλος τους" έχει μερίδιο στηναντιπροσώπευση των υβριδικών στην Ελλάδα και άρχισαν να μας τα πλασάρουν...
Έχεις δίκιο είμαστε έρμαια στα χέρια τους και στα συμφέροντά τους.
Δημοσίευση σχολίου