2.10.08

@*^%$##@ τα υπουργεία τους - τρίτο μέρος

Παίρνω τηλέφωνο μέσα στο ΚΕΠΥΟ.
"Το εκκαθαριστικό κύριε θα φτάσει στην Δ.Ο.Υ της περιοχής σας Δευτέρα με Τρίτη".
Ούφ λέω … εντάξει.
ΑΛΛΑ μου λέει, επειδή έχετε επιστροφή φόρου πάνω από 1500€ θα πρέπει να επανελεγχθεί. Και ο επανέλεγχος θα γίνει από την Δ.Ο.Υ σας, και διαρκεί περίπου 2 μήνες.

Τι έλεγχος και κουραφέξαλα δηλαδή; Απλά καθυστερούν τα εκκαθαριστικά με επιστροφή φόρου, για να καθυστερήσουν και την καταβολή του επιστρεφομένου φόρου.

Λέω, από δω δεν γίνεται δουλειά … ας προσπαθήσω, από το Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο στο Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών …
Λέω, δεν μπορεί, κάποιον θα βρω να συνεννοηθώ. Παίρνω στον αριθμό 210 650 8464 και το σηκώνει μια ευγενέστατη δεσποινίδα με ωραία φωνή.

Της εξηγώ το πρόβλημα μου, ότι οι κοπέλες στο λογιστήριο δεν δήλωσαν μελισσοκομικό εισόδημα στην κυρία δήλωση, και έτσι έκανα την επόμενη ημέρα συμπληρωματική. Μάλιστα οι κοπέλες του λογιστή που συνεργάζομαι κατέθεσαν την Δήλωση στις 30/05 και την συμπληρωματική στις 29/05. Ναι καλά διαβάσατε. Αντί να φτιάξουν την κυρία δήλωση από την αρχή, αφού την είχαν ακόμα στο γραφείο, προτίμησαν να κάνουν μια συμπληρωματική (πού να ψάχνουμε τώρα μωρέ να βρούμε την δήλωση του Παναγιώτη… κάνε μια συμπληρωματική … το ίδιο είναι).

Απαντά κοπέλα από το υπουργείου στο τηλέφωνο:::

- Έχει βγει κύριε και νέα εγκύκλιος βάση της οποίας δεν μπορούμε να δεχθούμε συμπληρωματική δήλωση.

- Γιατί; Δημόσιο έγγραφο δεν είναι και αυτή; Δεν έχει σφραγίδα της εφορίας επάνω; Δεν θα φορολογηθώ με βάση και αυτήν;

- Εγώ τι να σας κάνω κύριε;

- Να μου πείτε ποια είναι η λογική πίσω από το ότι δεν γίνονται δεκτές οι συμπληρωματικές δηλώσεις.

- Δεν γίνονται δεκτές γιατί όλοι έτσι έκαναν. Δεν δήλωναν το αγροτικό εισόδημα, και όταν το χρειάζονταν για πινακίδες έκαναν συμπληρωματική και αυτό μας δημιουργούσε εδώ μέσα έναν χαμό.

- Δηλαδή για να μην έχει φόρτο εργασίας το υπουργείο σας υποφέρουν οι φορολογούμενοι πολίτες;

- Ε, ναι. !!! Ας το δήλωναν από την αρχή.

- Επειδή αυτό θα το κυνηγήσω, θα το δείτε και στην τηλεόραση, θέλω να μου στείλετε την νέα εγκύκλιο με fax.

- Μάλιστα θα σας το στείλω.

- Έχω όμως το fax στην ίδια γραμμή με το τηλέφωνο. Πότε θα μου το στείλετε να το έχω γυρίσει στο fax;

- Έχω και άλλες δουλειές κύριε. Θέλετε (με ειρωνικό ύφος) να σας πω και την ακριβή ώρα που θα το στείλω; Τιποτ΄ άλλο θέλετε; ά αα

Και μου κλίνει το τηλέφωνο !!!

Σύντομα μου έστειλε με fax την υποτιθέμενη νέα εγκύκλιο που ήταν ακριβώς η προηγούμενη …


Και εγώ ακόμα περιμένω το εκκαθαριστικό για να βγάλω πινακίδες, και θα περιμένω μέχρι τον Δεκέμβριο.

Αθάνατη Ελλάδα. – Γκρέκο Μασκαρά !!!

3 σχόλια:

beelovers είπε...

καλα κατάλαβε αυτή τι σου έστειλε????

IxNiLaTiS είπε...

Βασίλη νομίζεις οτι θα συνεννοηθώ από το τηλέφωνο;

Επειδή όμως είμαι πεισματάρης, θα τους κάνω μιά έγγραφη ερώτηση "Ποιά η λογική της μή αποδοχής" και θα πάρω αριθμό πρωτοκόλλου.
Έτσι θα αναγκαστούν να απαντήσουν επισήμως, και μετά θα δεις την απάντησή τους στον Παπαδάκη.

IxNiLaTiS είπε...

Να δούμε που θα βρεί να κρυφτεί ο κ. Γκόλιας.

Αυτοί οι καρεκλάτοι εκεί, είναι για να μας εξυπηρετούν και όχι για να μας κάνουν την ζωή δύσκολη.