14.10.08

11 - 12 Οκτωβρίου.

Σάββατο 11 Οκτωβρίου. Έχω πάει στα Βαρδούσια για λαγό, ενώ τα παιδιά της παρέας μου έχουν πάει για αγριόχοιρο, στην ίδια πλαγιά με μένα αλλά λίγο πιο ψηλά.
Ο ουρανός εκείνο το πρωινό ήταν συννεφιασμένος, και είχε δώσει δραματικούς τόνους στο τοπίο, κάνοντας τα χρώματα κορεσμένα και τις μυρωδιές του δάσους εντονότερες.








Σκόπευα να τελειώσω με τον λαγό γρήγορα, και μετά να κρατήσω κάπου καρτέρι αν έβρισκαν εκεί κάποιον κάπρο. Να μην τα πολυλογώ, τα γουρουνόσκυλα έβγαλαν τον κάπρο πολύ γρήγορα, πριν προλάβουν τα λαγόσκυλά μου να κάνουν κάτι με τον λαγό. Ο κάπρος πέρασε 50 μέτρα εμπρός μου και έφυγε ατουφέκιστος , αφού τα φυσίγγια που είχα μέσα στην καραμπίνα μου ήταν ακατάλληλα. Βέβαια άκουσα από την παρέα κάποια "ανώμαλα ρήματα" …

Δυστυχώς είχα την φωτογραφική μηχανή μέσα στον σάκο στην πλάτη μου, και δεν πρόλαβα να τραβήξω ένα βιντεάκι. Τέτοια θεάματα δεν μαγνητοσκοπούνται συχνά …

Μετά, τα σκυλιά συνέχισαν να τον κυνηγούν και τον γύρισαν ξανά προς τα καρτέρια. Αλλά παρόλο που πέρασε μπροστά από κάποια καρτέρια, κατάφερε και έφυγε και πάλι ατουφέκιστος.

Η άλλη μέρα όμως ήταν διαφορετική.


Αυτός ο κάπρος που πιάσαμε την Κυριακή δεν είναι ο εχθεσινός. Είναι αρκετά μεγαλύτερος.






Δεν τον ζυγίσαμε αλλά σίγουρα είναι βαρύτερος των 120 κιλών.



Σαν γουρούνι, που λέμε ...







Να και ο ελεύθερος σκοπευτής της Κυριακής, ο Κώστας, καμαρώνει δίπλα στο τρόπαιο.



Φίλε Κώστα, πάντα τέτοια να έχουμε.

5 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Πάντα τέτοια.Μεγάλο ζώο μπράβο σας.

beelovers είπε...

βαζω το κρασί. βάζεις τον μεζέ??

IxNiLaTiS είπε...

Μάρκο σε ευχαριστώ. Εύχομαι και εσύ να έχεις μιά καλή κυνηγητική χρονιά.

Βασίλη ναί, τον βάζω τον μεζέ, αλλά μήν νομίζεις πως το κυνήγι έχει καλύτερο κρέας από τα ήμερα. Υγιεινότερο μπορεί, αλλά όχι νοστιμότερο. Σαν το προβατάκι και το μοσχαράκι δεν είναι κανένα.

Εδώ θέλω να προτείνω να κάνουμε ένα ομαδικό τσιμπούσι να γνωριστούμε και από κοντά.

lappas είπε...

Μπράβο μάγκες , πολύ καλό το καπρί και αρκετά μεγάλο. Να το φάτε με υγεία και καλή παρέα. Από λαγό πώς πήγες φίλε ixnilati; Εγώ ακόμα δεν μάτωσα, παρόλο που έχει πολύ πράμα φέτος.Απλά εγώ δεν έχω σκυλιά και παιδεύομαι να φτιάξω τα κουτάβια μου.

IxNiLaTiS είπε...

Από λαγό ακόμα τίποτα. Δυστυχώς όπως θα διάβασες στο blog μου, έχω μείνει δίχως αυτοκίνητο, και 2 φορές που πήγα με το χαμηλό επιβατηγό, την μία σήκωσα λαγό αλλά μας πρόλαβε η βροχή, και την άλλη μας πρόλαβε το καπρί.

Κουτάβια ε;
Σε ζηλεύω.
Περισσότερο ευχαριστιέμαι να φτιάχνω κουτάβια παρά το ίδιο το κυνήγι.