5.11.13

Τι ξυλεία να πάρω για κυψέλες;


Η μελισσοκομία εξάπτει τη φαντασία του μελισσοκόμου, και γι’αυτό έχουμε πάρα πολλά είδη κυψέλης.  Με τη σειρά μου κι εγώ θέλω να υλοποιήσω τις ιδέες μου για την τέλεια κυψέλη, και θα αρχίσω τα πειράματα. 



Σκοπεύω λοιπόν να φτιάξω μερικές πειραματικές κυψέλες, περισσότερο για σταθερό μελισσοκομείο, δίχως να αποκλείω και κάποιες μεταφορές.

Θα χρησιμοποιήσω σανίδι 2εκ ή περίπου αυτού του πάχους.

Θέλω λοιπόν τη γνώμη σας:
1. Τι είδος ξύλου να χρησιμοποιήσω
2. Από πού να αγοράσω (Αττική)
3. Πώς πωλούνται τα σανίδια; Με το τρέχον μέτρο, το τετραγωνικό  ή το κυβικό;
4. Τι τιμές να περιμένω;

2 σχόλια:

ΣΤΑΥΡΟΣ είπε...

Φίλε σκεφτομουν κι εγω να το επιχειρήσω αλλα τα παρατησα. Εδω στην επαρχία βρηκα Ελατο σε καλη τιμη απο εργοστασια που φτιαχνουν παλετες και σκιζουν οι ίδιοι κορμους για την ξυλεια τους. Πωλουσαν με το Κυβικο αλλα δε θυμαμαι τιμες. Βεβαια το ξύλο αυτο σιγουρα δεν θα ηταν καλα στεγνωμενο. Ισως η Φουρνιστη ξυλεια ελατης, να ναι πολυ καλυτερη. Ομως ενα ξυλο που θα θελα να πειραματιστώ σε κυψελες, ειναι το φλαμούρι(τίλιο). Το χρησιμοποιω στην οργανοποιία! Είναι φτηνο, ειναι ελαφρυ, πιο ανθεκτικο απο ελατο, δεν εχει πολλους ρόζους, δεν εχει ρητινοθήλακες! Το βρισκεις σχετικα ευκολα σε αποθηκες με μασιφ ξυλεια.

markos aliprantis είπε...

Πάνο εγώ μέχρι τώρα δούλευα μαδέρι πάχους 50-53 χιλ φάρδος 250χιλ και μήκος 4μέτρα.
Φέτος λέω να δουλέψω τάβλα οικοδομής 25χιλ πάχος και αν βρώ να πλησιάζουν το φάρδος της κυψέλης μετά το καθάρισμα.Το μαδέρι εδώ το παίρνω 9-10 ευρώ το ένα και η τάβλα οικοδομής έχει γύρω στα 400€ το κυβικό.