22.6.10

Καταρράκτες της Νέδα.

Δεν γνώριζα τίποτα για τους καταρράκτες της Νέδας. Πρώτη φορά είχα μάθει γι αυτούς από το μπλόγκ του Μάρκου, και είχα μαγευτεί. Αφού λοιπόν επισκέφτηκα το Μαίναλο (από μελισσοκομικό ενδιαφέρον), μετά κατέβηκα μέχρι τους καταρράκτες. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποδώσουν αυτό που αισθάνεται κάποιος εκεί, ιδιαίτερα αν είναι η πρώτη του φορά. Νεραϊδότοπος !!!



Ο πρώτος καταρράκτης ... καλός είναι ...
αλλά δε λέει και πολλά
Ο επόμενος όμως ...





Η αφεντιά μου μέσα στον λουτήρα
όπου έμαθα πως εκεί έκανε το μπάνιο της και η θεά Άρτεμις
Θέλει λίγο ψυχή για να μπεις, αλλά μετά δεν θα θέλεις να βγεις



Δέν μπορεί λέω ... κάποιου εδώ θα έχει και ξωτικά. Και πράγματι νά'σου και πετιέται ένα στο πόδι της κόρης μου...




Ο τεράστιος αυτός γρύλος, με μέγεθος ίσο περίπου με το μέγεθος της παλάμης μου, είναι τέλεια καμουφλαρισμένος στο περιβάλλον του, και τέτοιον δεν έχω ξαναδεί πουθενά. Προσέξτε την πλάτη του: Αυτό το κίτρινο που μοιάζει με ξερό φύλο είναι μέρος του καμουφλάζ του.

Την επόμενη φορά θα διανυκτερεύσω εκεί. Νομίζω οτι αυτό θα γεμίσει τις άδειες μπαταρίες μου.

2 σχόλια:

Alkiviadis είπε...

Αυτά βλέπω είναι τα καλά της μελισσοκομίας, γνωρίζεις ωραίους τόπους.

chaniabee είπε...

Μπορεί η διαδρομή να είναι από τις πιο απελπιστικές αλλά το αποτέλεσμα σε κάνει να τα ξεχνάς όλα!!! Μοναδικά τοπία!!!