14.6.12

Εκλάπη το μελισσοκoμικό μου τρέιλερ.

Βρέθηκε!
Τη νύκτα της 13/06/2012 ξημερώματα της 14/06/2012 και περί ώρας 01:15 άγνωστοι μου έκλεψαν από το Μαρκόπουλο Μεσογείων  (Αττική) το μελισσοκομικό μου τρέιλερ που εικονίζεται στις παρακάτω φωτογραφίες.

Εσωτερικές διαστάσεις καρότσας περίπου 3,5μ.  μήκος και 1,40μ. πλάτος
Χώραγε 18 - 20 κυψέλες την κάθε στρώση.




Το τρέιλερ είχε δύο άξονες (4 τροχούς), έφερε δέστρες περιμετρικά, και ήταν φτιαγμένο εξολοκλήρου γαλβανιζέ.  Στο πίσω μέρος κάτω από την ανοιγόμενη πόρτα συρτάρωνε ράμπα (φαίνεται δύσκολα).



Γύρω του είχα βάλει διάφορα ανακλαστικά φώτων όπως αυτά που φαίνονται στην τελευταία φωτογραφία.

Είναι το μοναδικό τέτοιο τρέιλερ που υπάρχει στην Ελλάδα καθώς είχε κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας. Αν δηλαδή δείτε κάτι τέτοιο, σίγουρα  είναι το δικό μου.  
Τηλεφωνήστε πρώτα στο 100 και μετά σε εμένα, στο 697 60 64 024. Ευχαριστώ

Να σημειώσω ότι ίσως είναι τα ίδια άτομα που  την προηγούμενη ημέρα κατέστρεψαν την πόρτα του σπιτιού μου και το διέρρηξαν.

5 σχόλια:

Rolo είπε...

κριμα, λυπάμαι πολύ. Οι ανθρωποι εχουν γινει τρομακτικοι. Στο σπίτι έγινε ζημιά;

Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα το trailer μάλλον έχει πάει ήδη για σίδερα - δεν θα το κυκλοφορίσουν

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Παναγιώτη φίλε , λυπάμαι πολύ!

yannis είπε...

Τι να πω ρε φίλε, έχουμε γίνει ζούγκλα στην Αττική. Λυπάμαι πολύ! Πρώτα τα μελίσια μετά τα τρέηλερ. Πρεπει να γεμίσουμε τον κόσμο κάμερες αλλά το κόστος είναι βαρύ.

Spyros είπε...

Τα πέρασα και εγώ πριν μήνες, όταν μου έκλεψαν το δικό μου. Νομίζω τα χρησιμοποιούν για ξύλα, τριγυρίζουν πολλά στην Πεντέλη. Θα ρίχνω ματιές, περνώ κάθε μέρα.
Μέχρι τότε, να φτιάξουμε ένα συνεταιρικό;;;

IxNiLaTiS είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Φαίνεται ότι έπιασαν τόπο και το βρήκα:)

Σπύρο όποτε θέλεις μεταφορά, στο μέχω πεί είμαι στη διάθεσή σου. Χαβαλές να γίνεται!