21.10.09

Πυομήτρα στην Γκούφη μου :(

Η Γκούφη πριν λίγο καιρό άρχισε να μην θέλει να κυνηγήσει, αλλά και γενικότερα η συμπεριφορά της ήταν αργή και νωχελική.

Ενόμησα ότι είναι λόγω γήρατος, αλλά τελικά παρατήρησα ότι τό "πιπί" της έσταζε ένα κόκκινο- γρκί υγρό. Η διάγνωση του κτηνιάτρου ήταν σαφέστατη: Πυομήτρα. Έγινε αφαίρεση μήτρας και τώρα φαίνεται να πηγαίνει μιά χαρά.

Αυτό που κατάλαβα για άλλη μια φορά, είναι το πόσο δενόμαστε με τα σκυλιά μας. Όσο καιρό ήταν άρρωστη την είχα μόνιμα μέσα στο σπίτι, δίπλα στο κερβάτι μου, και ούτε να κυνηγήσω ήθελα (έστω με τις άλλες μου σκύλες) ούτε και να το συζητήσω με κανέναν.
Το μεγάλο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές είναι οτι το ζώο θα ζήσει λιγότερα χρόνια από εμάς, και κάποια στιγμή θα αναγκαστούμε να το θάψουμε με τα χέρια μας. Αν μάλιστα αρρώστήσει για κάποιο διάστημα πριν πεθάνει , τότε δενόμαστε ακόμα περισσότερο και ο θάνατός του είναι για μας ακόμα πιο επώδυνος.



5 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Παναγιώτη δεν είναι τίποτα.Την περασμένη χρονιά έκανα και στην σκύλα μου γιατί είχαν πεθάνει τα κουτάβια μέσα της.Σε λίγο καιρό ήταν μια χαρά και με αυτήν κυνηγάω τώρα αν και μεγάλη (11 χρονών).Θέλει προσοχή στην διατροφή γιατί θα παχύνη λόγω ορμονών.Καλή ανάρρωση να έχει.

ΓΙΩΡΓΟΣ Κ. ΔΙΒΡΙΤΣΙΩΤΗΣ είπε...

περαστικά στη σκυλίτσα σας και καλή της ανάρρωση. εχω και εγώ τρέλα με τα σκυλιά και το κυνήγι και τετοιες δυσκολες καταστάσεις (καλαζαρ κλπ) ειναι περίεργες οταν εισαι δεμένος με το ζωο.

Αννα είπε...

Φίλε Ιχνιλάτη γειά σου,
έθιξες ένα θέμα που απασχολεί όλους όσους έχουμε ζωάκια.
Εχω και γω μια σκυλίτσα που είναι 11 χρόνων και δε θέλω να σκέφτομαι καθόλου τι θα κάνω όταν έρθει "εκείνη" η ώρα.
(δεν κυνηγάω, βέβαια, αλλά είναι κυνηγόσκυλο)
Φιλικά Αννα

Anestis Ketsetzidis είπε...

Παναγιώτη
μόνο όσοι αγαπούν τα σκυλιά μπορούν να σε καταλάβουν.
Καλή συνέχεια να έχετε.

IxNiLaTiS είπε...

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Τώρα η σκυλίτσα μου είναι πολύ καλά :)