Εχθές συνάντησα αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Ένα τρέιλερ 2 τόνων πίσω από ένα φορτηγό αυτοκίνητο. Ξεκίνησα να τραβώ φωτογραφίες και αμέσως ήρθε ο κάτοχος, ένας – υποθέτω – Έλληνας της Γερμανίας. Ενδιαφέρθηκε μήπως ενοχλούσε εκεί που το στάθμευσε και πιάσαμε συζήτηση. Μιλούσε τα Ελληνικά με δυσκολία, αλλά συνεννοηθήκαμε πολύ καλά.
Στην Γερμανία επιτρέπεται να σύρεις τρέιλερ 2 τόνων. Στην Ελλάδα απαγορεύεται … Επιτρέπεται μόνον στα αγροτικά αυτοκίνητα και μόνον 750 κιλά μικτό.
2 τόνοι μικτό. Ένα τέτοιο συρόμενο μπορεί να μεταφέρει άνετα 18 κυψέλες στην στρώση. Αν δεν ζείς στην Ελλάδα μπορείς να το χαρείς! |
Όχι για Έλληνες! Μόνο για ξένους! |
Αν δεν έμενα στην Ελλάδα θα μπορούσα να έχω κι εγώ ένα τέτοιο. Εδώ τα υπουργεία μας μισούν. |
Και ρωτάω τώρα εγώ ο ραγιάς: Γιατί ο Γερμανός μπορεί και ο Έλληνας όχι; Γιατί η Ελληνική πολιτεία, σε εμάς τα παιδιά της, μας έχει δέσει και τα χέρια και τα πόδια ώστε να μην μπορούμε να εργαστούμε;
Γιατί ο Γερμανός αγρότης μπορεί να τραβήξει 2000 κιλά ενώ με το ίδιο αυτοκίνητο ο Έλληνας μπορεί μόνον 750;
Γιατίιιιι; Πείτε μου έναν λόγο! Έναν!
Γιατί ο Γερμανός θα κάνει μια φορά την διαδρομή ενώ ο Έλληνας είναι υποχρεωμένος να την κάνει τρείς;
Γιατί ρε Ελληνική πολιτεία βασανίζεις τα παιδιά σου;
Γιατί ρε "υπεύθυνοι" που είστε μέσα στα υπουργεία δεν αφήνετε τον κόσμο ελεύθερο να δουλέψει και διαρκώς σκαρφιζόσαστε απαγορεύσεις;
Τι ανωμαλία είναι αυτή;
Οι "υπεύθυνοι" των ελληνικών υπουργείων. Σχεδιάζουν τι άλλο θα απαγορεύσουν και πόσα χαράτσια θα βάλουν στους ραγιάδες. |
Γιατί ρε παιδιά της Ελληνικής πολιτείας ανέχεστε αυτούς τους κοτζαμπάσηδες που ξέχασαν ότι είναι συμμαθητές σας και γείτονες, και το παίζουν γενίτσαροι;
Να σημειώσω ότι σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία τα επαγγελματικά αυτοκίνητα δεν έχουν δικαίωμα να τραβούν τρέιλερ, ενώ πρόσφατα στα αγροτικά αυτοκίνητα επετράπη να σύρουν τρέιλερ μέχρι 750 κιλών. Θυμηθείτε ότι μέχρι πρότινος στην Ελλάδα απαγορεύονταν ΚΑΙ τα αγροτικά PicUps με τέσσερις πόρτες, ενώ στο εξωτερικό επιτρέπονταν. Στην Ελλάδα επιτραπήκαν μετά την είσοδό μας στην ΕΟΚ επειδή τα Ελληνικά υπουργεία υποχρεώθηκαν από τους εταίρους μας.
Εσύ Έλληνα, ουόχι! Δι θα έχς ούτι ίχουν ούλοι οι άλλοι. Να κουβαλάς μι του γαϊδούρ! |
ΥΓ. Κάντε κλίκ εδώ για να δείτε ανάλογο τρέιλερ της ιδίας εταιρείας μικτού βάρους 3.5 τόνων. Φυσικά οι Έλληνες δεν έχουν τέτοια δικαιώματα. Ίσως αν έρθουν εδώ οι Γερμανοί και αναλάβουν την διοίκηση του κράτους να δούμε μια άσπρη μέρα.
Ναι έφτασα στο σημείο να κάνω τέτοιες σκέψεις.
Ναι έφτασα στο σημείο να κάνω τέτοιες σκέψεις.
5 σχόλια:
κι εγώ αυτό σκέπτομαι τελευταία, δεν είσαι ο μόνος: Ίσως αν έρθουν εδώ οι Γερμανοί και αναλάβουν την διοίκηση του κράτους να δούμε μια άσπρη μέρα.
Μαζί σας......στον αθλητισμό ανέβηκε το επίπεδο με τις μεταγραφές.Στην Ελλάδα θα πάμε καλά μόλις φύγουν οι προδότες ......εγώ πάντως και με τον Erdogan πιστεύω ότι θα πάμε καλύτερα.......βέβαια μην είμαστε και αχάριστοι είμαστε το καλύτερο Αφρικανικό κράτος εάν εξαιρέσεις 3-4 ...
Γιατί ο Γερμανός αγρότης μπορεί να τραβήξει 2000 κιλά ενώ με το ίδιο αυτοκίνητο ο Έλληνας μπορεί μόνον 750;
Γιατίιιιι; Πείτε μου έναν λόγο! Έναν!
Βρήκα έναν! Γιατί και οι δρόμοι του Γερμανού αγρότη είναι απείρως καλύτεροι από του Έλληνα.Δέχομαι συγχαρητήρια!!!
για τον ιδιο λογο που δε μας αφηναν να εχουμε πετρελαιο στις πολεις....
Πάνο μήπως είναι μόνο αυτή η διαφορά;
Εδώ κατάντησαν τους Έλληνες ζητιάνους και βγαίνουν τώρα και κάνουν τους σωτήρες μας αν βγούν λές και τόσα χρόνια δεν μπορούσαν να τα κάνουν.Τους συχάθηκα όλους και θα τους ρίξω μούτζα που θα το φχαριστηθεί η ψυχή μου.Είμαι τόσο αγανακτισμένος γιατί τους πλήρωνα τόσα χρόνια και τώρα η σύνταξη έχει κοπεί κατά 50% με αποτέλεσμα να ζορίζομαι για να σπουδάσω το παιδί μου τέτοιοι αλήτες είναι.
Δημοσίευση σχολίου