22.10.10

Για ποιό λόγο ζεί;

Δεμένο με μια αλυσίδα 1,5 μέτρου, στο πεζοδρόμιο !
Το συγκεκριμένο σπίτι έχει αρκετή αυλή, όχι μόνον για ένα αλλά για 3-4 σκυλιά. Προφανώς εκεί μέσα ζούσε και κάποια στιγμή έγινε ανεπιθύμητο. Δεν μας κάνεις τώρα σκύλε. Ούστ λοιπόν στο πεζοδρόμιο. 


Δυστυχώς αν κάποιο άγριο και ρωμαίο αδέσποτο σκυλί του επιτεθεί, πχ επειδή έχει φαγάκι στο πιατάκι του, εκείνο το κακόμοιρο που είναι δεμένο δεν θα μπορέσει να κινηθεί όπως πρέπει για να αμυνθεί ή ακόμα και να τρέξει φύγει, και είναι καταδικασμένο, όπως θα ήσουν καταδικασμένος κι εσύ αν σε είχαν δέσει κάπου και σε γρονθοκοπούσε ένας πυγμάχος 140 κιλών.

Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί ο κάθε ασυνείδητος ή και ανώμαλος έχει το δικαίωμα να έχει σκύλο, δίχως να έχει περάσει μια έστω υποτυπώδη εκπαίδευση και εξετάσεις.
Ούτε κατάλαβα ποτέ μου γιατί η πολιτεία δεν κάνει ποτέ κάποιον έλεγχο στους χώρους διαβίωσης. 

Προσέξτε το ύφος και τα μάτια του. Έχει καταλάβει οτι κάτι δεν πάει καλά.

Ένας ωραίος τρόπος να επικοινωνήσεις με έναν τέτοιον άνθρωπο είναι να βάλεις μια επιστολή στο γραμματοκιβώτιό του ή στην πόρτα του. Το έχω κάνει και άλλες φορές και πάντα έχει φέρει αποτέλεσμα.



Αγαπημένο μου αφεντικό,
σου στέλνω αυτή την επιστολή γιατί βλέπω ότι δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ μας.

Εμείς τα σκυλιά μεταξύ μας έχουμε τους δικούς μας σκυλίσιους νόμους, που είναι αυτό που λέμε ο "νόμος της ζούγκλας".

Αν δηλαδή κάποιο άλλο σκυλί περάσει από εδώ και μυρίσει το πιατάκι μου που μυρίζει από το φαγητό, θα θελήσει να το φάει. Αμέσως θα το διεκδικήσει και θα μου επιτεθεί και έτσι θα πιάσει ο σκυλοκαβγάς. Αν είμαι δυνατότερος θα φύγει. Αν όμως είναι δυνατότερος εκείνος, τότε εγώ θα πρέπει να αποχωρήσω εγώ και μάλιστα γρήγορα, διαφορετικά θα με κάνει κομμάτια.

Εγώ όμως δεν θα μπορώ να φύγω γιατί είμαι δεμένος και μάλιστα κοντά στο φαγητό. Τότε το άλλο σκυλί θα νομίζει ότι διεκδικώ το φαγητό και δεν κάνω πίσω. Διαρκώς λοιπόν θα μου επιτίθεται μέχρι να με νικήσει.

Όταν γυρίσεις θα με βρεις μέσα σε μια λίμνη αίματος, ετοιμοθάνατο ή νεκρό.

Σε παρακαλώ βάλε με μέσα στην αυλή. Προστάτευσέ με όπως θα σε προστάτευα και εγώ.

Το πιστό σου σκυλί.

Αυτή την επιστολή θα του στείλω σήμερα. Για να δούμε …

update:
είχα κάνει λάθος, διαβάστε εδώ



2 σχόλια:

sunbeam είπε...

Καλησπέρα. Ήθελα να σου πω μόνο ένα μπράβο που ασχολείσαι!!

IxNiLaTiS είπε...

Σε ευχαριστώ. Είχα κάνει όμως λάθος.
διάβασε εδώ:
http://ixnilatis33.blogspot.com/2010/10/blog-post_29.html